Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fick höra idag att det är mkt lätt att hunden får nackskador av kamplek när man skakar runt och/eller lyfter hunden? Stämmer det...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: villi
·
Övr. Hund Vi hade en intresant diskussion igår om vad man kan göra för att underlätta för hundarna när det är väldigt varmt ute. Vilket är...
Svar
12
· Visningar
2 762
Senast: Bebben
·
Övr. Hund De växer! De växer så att det knakar! Pluppisarna har nu blivit 5 veckor gamla och ställer sig snyggt själva. De har tydliga...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Ainon
·
E
Övr. Hund Vi har en valp hemma som vi planerar att ställa ut pga att han har väldigt fin exteriör. Han är efter en mkt fin utställnings hund som...
Svar
6
· Visningar
1 384
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hur får man tag i ett sånt? Jag har kollat på Nkks hemsida men fattar inte Norska..och kontaktuppgifterna gäller bara telefon och...
Svar
8
· Visningar
1 403
B
Övr. Hund Jag blir så himla arg så jag kokar. Måste bara avreagera mig :angel: Jag går förbi ett fik varje dag på väg till jobbet. Det ligger...
2
Svar
33
· Visningar
2 541
Senast: Hogwartsexpressen
·
A
Övr. Hund Ja hur många har sina hundar med och festar? Har just haft en disskusion med en på internet om att HÄNs hund är med på fest. HÄN...
Svar
15
· Visningar
1 417
Senast: Toudi
·
S
Övr. Hund Hej! Visste inte om jag skulle placera tråden på "förälder" eller "hund", men det handlar ju trots allt om hundar... Saken är den...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: plymen
·
Övr. Hund Vår hund har fått en fästing som på någon dag har gett en svullnad ungefär stor som en stenkula. Vi ska ringa till veterinären i morgon...
Svar
3
· Visningar
1 601
Senast: smulan87
·
Övr. Hund Vad gör man när det känns som att man inte har tid för sin hund och inte kan ge henne det hon behöver? Och varför ramlar det inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 197
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Min underbara lilla vovve!
Svar
0
· Visningar
106
Senast: chrisse
·
K
Övr. Hund Tiden efter att Kaisa fått sin cancerdiagnos var det en reklamfilm som gick ofta på TV. Texten i låten som hörde till fick mig alltid...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vet inte om det är nytt men frågade vet om han ville skriva ut cortison till mig ifall det blir ett huggormsbett. Men det ville han...
2
Svar
23
· Visningar
9 479
Senast: PIRU
·
D
Övr. Hund Min tjej är lat. Hon lägger in passgång lite som hon vill har jag märkt. Även i skritten. Några tipps på hur jag ska få bort det? Hon är...
Svar
11
· Visningar
2 544
Senast: plymen
·
Övr. Hund Har i nästan ett år smugit runt på allehanda kennelsidor och annonssidor i lite smygjakt på en pensionerad kappisgreyhound men knappt...
Svar
13
· Visningar
1 703
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Åhhh, jag är SÅÅÅ flyförbannad att det finns bara inte!:mad: Kan börja länka till min gamla tråd som har lite med ämnet att göra...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Nikkis
·
E
Övr. Hund Är ev. på gång att köpa hund (blir dock om minst ett år), och jag kollat på en massa olika raser - allt från chihuahua till finsk...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 823
Senast: Eccentric
·
Övr. Hund Ja, posta knasiga bilder och skriv en egen text till. Jag kan börja: "Anniz - kolla vilket stort gap jag har, slå det om du kan!"
2
Svar
23
· Visningar
1 769
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Hur har ni lärt era hundar det?
2 3
Svar
41
· Visningar
4 765
Senast: Grana
·
F
Övr. Hund Har ngn här gjort det? Då tänker jag på hundar från t ex sosanimals eller hundar utan hem. Alltså hundrar som blivit övergivna. Har...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?

Hästrelaterat