Whippet vs. Saluki?

Sv: Whippet vs. Saluki?

Oh.. tråkigt med begravning... :(

Hela maj kan du komma och hälsa på. Du kan såklart hälsa på efter också, fast jag åker ner till Sthlm första veckan i juni. Vill du träffa mig är det alltså maj-helger som gäller ;)

Sv: Whippet vs. Saluki?

Ojdå, kanske borde planera lite då! Men det är svårt när man inte riktigt vet hur mycket man har att göra. Iofs har jag ju inte långt till Boden, men ändå!
På tal om bananer, har du bestämt om det blir Piteå sista helgen i maj för din del då?:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 829
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 678
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
350
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 324
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX