Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det är ju så kul att fundera och leta raser, någon gång framöver kommer vi skaffa oss en hund till... Är ute efter någon sorts...
Svar
19
· Visningar
1 739
Senast: Milene
·
A
Övr. Hund Startar en ny tråd efter "Gomspalt" Efter veterinär besöket skulle hon stödmata valpen. Det är inte min valp men min bästa kompis, samt...
Svar
19
· Visningar
3 533
Senast: Duvan
·
Övr. Hund vad kostar en sibirian husky valp vanligtvis? Är det runt 20 - 30000 .
2
Svar
21
· Visningar
17 466
Senast: Kicki_83
·
L
Övr. Hund Hej! Nu behöver jag all hjälp jag kan få :)Jag hade tänkt anmäla mig och min hund till en inofficiell utställning i slutet av juni...
2
Svar
27
· Visningar
2 019
Senast: Gilly
·
E
Övr. Hund Jo, jag har använt sökfunktionen men hittar inget av intresse. Förra året hade hunden Scalibor halsband, kliade sig lite i början men...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 497
Senast: Egonson
·
S
Övr. Hund så här nära .......................................................................... att trampa på en huggorm. Jag såg den inte för...
2
Svar
20
· Visningar
1 521
Övr. Hund Hur sjutton botar jag detta "problemet"? Hunden är en riktig ögontjänare, nyfiken och påhittig. Senaste veckan har jag i mitt tycke...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Finns det fler med Boxrar här på buke? Här är min Bobby (3 år gammal) aka Ronaldinho. :D :D
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 742
Senast: millustra
·
Övr. Hund Har ni några tips på bra hundskolor/instruktörer? Vill gärna börja med min tjej, främst lydnand till en början Nu är hon ju amstaff(m...
Svar
1
· Visningar
606
L
Övr. Hund Stämmer det att det i den nya djurskyddslagen skulle stå att man inte får ha hundarna i bur längre? :confused: En bekant till mig sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 288
Senast: Teah
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på det när jag satt och tittade på lite andra forum, att vi ibland försöker tänka ut anledningar och orsaker till...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 186
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Sitter och tittar lite på blocket och ser en hel del sk antiskällhalsband. Är det verkligen bra på hunden är det inte bättre att lära...
Svar
17
· Visningar
4 148
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder vilken är den bästa älghunden? Är det Jämten? Eller är det nån annan? :)
Svar
18
· Visningar
9 983
Senast: Långnos
·
Övr. Hund En labrador hane 13 veckor Han är väldigt på hela tiden . Kan inte slappna av. Va väldigt själv säker på valp MH Han bits hela tiden...
Svar
19
· Visningar
6 986
Senast: Brandgul
·
A
Övr. Hund Nu är det så att min kompis hund har fått en liten valp. Jag kan inte så mycket om hundar då jag inte har någon egen, så tänkte att...
Svar
5
· Visningar
4 870
Senast: Alonelife
·
Övr. Hund Är så förbannad så jag vet i fan vart jag ska ta vägen! Pratade nyss i telefon med en gammal sk uppfödar eh, kollega. Jag har fått...
Svar
10
· Visningar
1 208
Senast: Zizzy
·
L
Övr. Hund Har precis köpt en ny kamera och har därför fotat vovvarna lite grann. Störande dock att bildkvalitéen blir mycket sämre när man...
Svar
11
· Visningar
1 392
Senast: Lilahnee
·
F
Övr. Hund Jag postar in denna tråd för att få råd av Er om hur ni gör med lösa hundar som springer emot er när ni är ute och rider? Jag har min...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 208
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Det här är bara galet! Jag som t.o.m. tvekade på att vara med öht! Idag var det lydnadstävling här på skolan, en liten inofficiell...
Svar
14
· Visningar
1 065
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Jag har gått i hundköpartankar ett par år nu, men det får vänta ytterligare ett tag tills jag vet hur det ser ut med jobb...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka