Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Har sedan 9år tillbaks en Chowchow hemma. Då min grabb börjar bli till åren har jag börjat titta på nästa hund. (nej, jag är inte...
Svar
15
· Visningar
1 966
Senast: Ela
·
Övr. Hund Var ska man kunna hitta en sådan? Vill ha den i baksätet bakom passagerarsätet, med den sneda delen framåt. Några ideéer?
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: Blandrastik
·
T
Övr. Hund Nu har min lilla Kira hunnit bli 11 veckor(snart 12)! Hon är världens sötaste dock den busigaste och mest krävande nuffen jag har...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: ElAmir
·
Övr. Hund Jag åkte bort sista april för att vara borta hela helgen och vad tror ni inte min käre far + sambo gör?! Alla syskon, utom jag visste om...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Youmeoh
·
N
Övr. Hund Jag ska hämta hem en hund om två veckor och det blir min första egna. Uppfödaren kommer då sätta över försäkringen på mig, hunden kommer...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Nikki
·
Övr. Hund Om hanen inte vill para, vad kan det bero på då? osäkerhet?
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Casper
·
Övr. Hund Visst är han söt?:love:
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Nu är det riktig fart på dom små sälarna. Att ta sig fram i köket börjar bli en riktig utmaning...
Svar
15
· Visningar
1 260
Senast: fjolltroll
·
A
Övr. Hund Vi har letat hund i ett par månader och har nu en ung hanhund hemma på prov. Han är 1 år och 4 mån, blandning labrador/portugisisk...
Svar
13
· Visningar
3 027
Senast: alfur
·
L
Övr. Hund Min schäferhane är aggressiv mot andra hanhundar. Han kastrerades som två-åring och är nu ca 3,5 år. Jag har haft honom i nästan två år...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: Hanna_a
·
Övr. Hund Vad kan ni berätta om dom? är det mkt pälsvård? skäller dom mkt?:bump:
Svar
12
· Visningar
3 909
Senast: Grana
·
Övr. Hund Idag var det porträttfotografering av en bekants lilla hundfamilj. Hundarna är "mamma, pappa, barn". mor och far pussas full...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund På torsdag ska Izor genomgå en magnetröntgen. Det enda jag vet är att han blir nersövd. Det är i Sigtuna i alla fall. Har fått reda på...
Svar
2
· Visningar
1 413
·
T
Övr. Hund jag har en stor schäferhane som jag ska para med min tik han har parats förut med en annan tik denna tiken har aldrig parats förut dygn...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vet att det finns sånna här trådar men jag hittar dem inte. Vad är det som gäller? Hur lång tid bör hunden vara hemma ensam som...
Svar
8
· Visningar
936
·
Övr. Hund Har tittat på en massa bilder på Grand Danois. På nästan alla bilder så håller någon upp öronen på hunden och drar dom uppåt...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Ja, nu löper tiken igen och vi har tagit blodprov för att slippa förra löpets missade parning (massor med resande på olika dagar men...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 939
Senast: simpan
·
Övr. Hund En äldre herre som vi ofta möter på vägen till jobbet, har skaffat en hund. Det är en ung, och mycket livlig dvärgpinscher...
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: Kakis
·
T
Övr. Hund Om man är fodervärd på en hund , är man även ansvarig för dom skador hunden ev skulle orsaka? Om man som fodervärd är informerad om...
Svar
10
· Visningar
1 644
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Har ju hört många gånger att i uppfostringssyfte så kan man trycka ner hunden och ta över strupen (som överlägsna gör i naturen), men...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 351
Senast: Bellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka