Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I morgon skall Chico och jag åka tåg för första gången (jag har pendlat rätt mycket sedan innan). Resan kommer bli ca 2½ h lång. 1 ½...
Svar
19
· Visningar
1 696
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Men idag var det svårt att få några bra bilder på mammuten :mad: Han ser ut som om han skulle ha skabb, så här i...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Åkte ner till stranden med hundarna, Ella är ju ca fem månader nu, eller är det till och med 6? Aja, hon är fortfarande bebis i mattes...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: _moa_
·
P
Övr. Hund Hämtade hem Tea igår. Vilken fantastiskt framåt och tuff liten fröken:laugh: Inte ett pip när mina damer kom fram för att kolla vad i...
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Nu är även ögonlysningen avklarad och nu är vi ett steg närmare mot att få ta valpar på våran hane. Helst hade vi ju velat ha ett...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min hund har massor av fästingar plockar mellan 1-4 varje dag fast han har nått grönt fästinghalsband dom sa skulle hjälpa! :/ Nå som...
2
Svar
31
· Visningar
2 446
Senast: peace
·
Övr. Hund Idag var vi på hundutställning i Lomma! Och det gick jättebra:banana: LADY, som vi även ställde ut i Smålandsstenar i torsdags, blev...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Smulis
·
L
Övr. Hund Jag ska hämta hem en 7 månaders golden på lördag. Jag var där igår och tittade på henne, träffa uppfödaren m.m. Men uppfödaren frågade...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: lie
·
Övr. Hund vi var ute i skogen i dag och märkte nu när vi kom hem att han hadde skärt upp sig på tramp dynan.. Jag har ringt och rådfrågat vet...
Svar
16
· Visningar
3 790
Senast: doglover
·
M
Övr. Hund Mest en gnälltråd men jag blir snart toookig, om jag inte redan är det :eek:. Hela dagarna är det lungt och skönt, även vid möte med...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Har jag fotat idag... Senaste utställningen vi var på, så påpekade domaren att hon först trodde det var en tik som kom in i ringen...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 341
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Vad gör ni av eran/era hundar under dagtid då ni jobbar?Skulle vilja ha lite tips.
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Zewz
·
T
Övr. Hund Jag har alltid velat haft en rottweiler, och dem få jag träffat har verkligen varit så underbara och personliga.. tyvärr har jag HÖRT...
2
Svar
22
· Visningar
3 468
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Helt ofattbart att detta kan ske, för "konstens skull" :cry::mad: http://www.youtube.com/watch?v=0cBBudN0_-E&feature=user
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund Jag går ju i väntans tider med min tik, dagarna känns oehört långa när inget händer! Men så idag, har hon gett mig lite vibbar om...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 864
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja eller vad tycker ni som bor så olyckligt som bland annat mej där vi måste betala, vad blir det nu efter prishöjningen 15 kr per...
Svar
19
· Visningar
1 451
Senast: xDollyx
·
Övr. Hund Idag är det tags o ta bort dom sju stygnen på klanthundens ben, men hur gör man? Försökte klippa upp knuten men ja, hade nog ingen bra...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: peace
·
M
Övr. Hund Pv och jag har till 95% bestämt oss för att skaffa en hund till!! :bump: Pvs tik har ju blivit lite till åren och han vill ha en till...
Svar
11
· Visningar
1 163
Övr. Hund Har lyckats bli huggormsbiten här i kväll på kvällsprommisen med husse :eek: Efter att ha pratat med vet., så är nu maken på väg dit...
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har planerat in en vandring nästa helg, 17 km i kuperad terräng, och det kommer ta nästan hela dagen. Det blir en utmaning för mig...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka