Min feminina hane

Sv: Min feminina hane

Ruskigt fin han har blivit!

O jag säger samma sak som övriga...VART är han feminim?

/Tobbe

Tack :)

Jag gillar ju denna typen av hund, så jag är övernöjd med hur han utvecklas ;)

Det var huvudet ffa som var för omaskulint och hade feminina drag tydligen :D

Nä men titta vilken söt liten tikvalp :angel: :rofl:

Skoja bara. Jag tycker han ser jättefin ut och han ser visst ut som en hane, så det så :)

Du kan ju tänka dig min min och tanke när domaren kläckte ur sig att hon trodde det var en tik som kom in i ringen :devil: :eek: :crazy: :confused: :eek:

I alla fall i tanken såg jag ut så. På utsidan syntes nog inte så mycket :D

Han ser ut som en jämthane skall göra, bra pälskvaliteé, välmusklad, fina vinklar. Han ser ut att vara i mycket god jaktkondition.

Woow vilken kille, ögongodis

:crazy: Jag tycker han ser väldigt maskulin ut.
Vi hade det omvända problemet i Ronneby för ett par år sedan. Mamma kom in i ringen med vår ena tik och domaren vände sig förvirrat mot ringsekreteraren och undrade om det inte skulle vara tikarna nu... Inte heller vidare kul, speciellt då hunden var långt ifrån färdigväxt.

:crazy: Jag tycker han ser väldigt maskulin ut.
Vi hade det omvända problemet i Ronneby för ett par år sedan. Mamma kom in i ringen med vår ena tik och domaren vände sig förvirrat mot ringsekreteraren och undrade om det inte skulle vara tikarna nu... Inte heller vidare kul, speciellt då hunden var långt ifrån färdigväxt.

Visst är det kul ;)

:rofl:

Tur man inte tar detta med utställningar så allvarligt :D

Var det ett knapplån eller är det vår kritik du vill läsa?

Nej, vi tog det inte så allvarligt. :p Amerikanare som han var så var det dömt att misslyckas men ett CK fick hon iaf.

Samma här.. Var på nationell utställning i helgen och fick kritiken inte typiskt feminin.. Maskulint huvud... tre veckor innan på en inoffare var hon så feminin som hon kunde bli..
DSCN0002.jpg

Nog fasiken syns det att det är en hane??

[/IMG]

Jajemän! Självklart syns det.

Förresten du har det härligaste gäng "urhundar".

Synd jag inte själv har möjlighet att ha hund. Fast jag hade haft en västgötaspets.... jag tycker dom är så himla fina och käcka hundar.

/KT

Tack :)

Jag är ju löjligt förtjust i mina jakthundar, så de skulle jag inte byta bort mot något annat, men visst är vgs också charmiga på sitt vis ;)

ja herregud, tokiga domare finns det ju alltid, det var ju tur jag inte for med Jänta, det hade varit spännande att höra vad h*n sagt om henne då för hon är ju verkligen maskulin:rofl::rofl:
janta.jpg

Frågan är väl vem som missuppfattar vad!? Jag är bara intresserad av att läsa kritiken. Inte i vilken ring tikarna gick.

Liknande trådar

I
Övr. Hund Får man bli arg på folk som är rent lata och slappa? Jag skällde ut en gubbe i parken idag för att hans hund kom fram och hälsade på min...
2
Svar
29
· Visningar
2 697
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka