Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hur sjutton ska jag få hundskrället att äta mer:confused: Jag har snart prövat vartenda foder på marknaden(billiga/dyra/stora/små/blött...
2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: liljekonvall
·
B
Övr. Hund Vi köpte en golden hane för några år sen , som var väldigt lekfull och sprallig. För 3 månader sen så köpte vi en till golden hane som...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tränat hela helgen en av dom intensivaste helgerna hittills för Jääkäri o även mig. Sen min andra guldklimp som jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 823
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Var o träna i helgen så damma jag av Gammla Stridisen så fota vi han lite när vi härja runt. Bollen är min även om du stryper mig...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar om två hundar o hoppas ni kan hjälpa mig få lite perspektiv på saken. I stallet finns två "vakthundar" som...
2
Svar
23
· Visningar
2 354
Senast: Streiff
·
Övr. Hund Igår var jag och min hund Elvis (shih tzu, 7 mån) på våran första utställning! Jag var ganska så nervös innan, men allt gick bra. Han...
Svar
9
· Visningar
866
Senast: MyownGucci
·
Övr. Hund Tänkte prova frontline på min hund i år då hon redan har haft 3 fästingar i år, så många som det brukar vara på en hel sommar så jag...
Svar
13
· Visningar
3 578
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund Har ett fästingmedel som ska ges i maten som innehåller vitlöksolja eller rättare sagt microkapsulerad vitlöksolja. Vet ju att vitlök...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Apollo
·
B
Övr. Hund Hej! Jag har skaffat en omplaceringshund och vet inte riktigt hur jag sk hantera ett uppkommet problem. Han är rädd för stora männ som...
2
Svar
21
· Visningar
1 778
Senast: cassiopeja
·
P
Övr. Hund Min 7 månader tik har fått sin första löp. Hon är allmänt hängig och nere vilket jag antar kan vara normalt? Hon vill heller inte äta...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Behandlar hunden för noskvalster med Advokate, fick det lite raskt utskrivet när vet. var i stallet. Nu tänkte jag behandla mot...
Svar
5
· Visningar
4 788
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund ..men min "kompis" är förbannad på mig. De köpte en hund på 6 månader då den redan var rumsren. De första veckorna gick bra. Men...
Svar
13
· Visningar
1 468
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag sitter hos uppfödaren nu. Vi har precis ätit middag. Som vanligt när man är under det här huset så pratas det om hundar nästan hela...
2
Svar
32
· Visningar
2 513
Senast: Otter
·
Övr. Hund Schäfern har förbrukat minst 7 olika bollar i rep under träning, de håller knappt flera träningspass :o Första bollen var en mjuk i...
2
Svar
28
· Visningar
5 005
Senast: CA
·
Övr. Hund Det är så kul att se skillnaden på valpis. jag har haft honom i snart 2 månader och han blir bara större o större hela tiden ju :)...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vi har just flytat tillbaka till västkusten :love: Efter att ha suttit i bilen hela dagen igår är de ganska trötta så idag var vi ute på...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Skickade husse att köpa fästingmedel härom sistens, och det blev Frotline. Dyrt, men ok, nåt måste man ju ha. Men det funkar ju inte ett...
2
Svar
28
· Visningar
2 429
Senast: Springer
·
C
Övr. Hund Skicka in fina vårfoton på era fina hundar! :) Här är iaf mitt bidrag!:D
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 765
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Kände bara att jag var tvungen att få detta ur mig. :D Jag som har längtat efter en pomeranian hur länge som helst får helt plötsligt...
2
Svar
26
· Visningar
3 750
Senast: rozie
·
B
Övr. Hund Är det någon som vet Vad är det för skillnad/likheter mellan dessa hundsjukdomar??:confused:
Svar
13
· Visningar
6 516
Senast: BabeRuth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka