Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Vet att de funnit en del såna här trådar. Men jag gjorde lite efterforskingar idag genom våra kära Försökrings bolag och fick en chock...
Svar
17
· Visningar
1 623
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Finns det speciella myggmedel man kan använda till hundar? Skulle behöva något när vi ska upp till myggrika fjälltrakten och vandra.
Svar
10
· Visningar
4 454
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Inte mina, men sååååå söta ändå... Var hos en kompis igår och fotade hennes vilddjur och här är några stycken av de bilderna. Har...
2
Svar
28
· Visningar
2 352
Senast: Zarro
·
Övr. Hund ...som är skillnaden på Frontline till hund och katt? /Maria, som tänkte sätta det på katterna nu, men hade bara till hund.....
2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: YorkWann
·
K
Övr. Hund Japp, idag var det en mini Chow träff här i Strängnäs :) Jag och mamma var där med Simba och Molly. Efter ett tag kom även min bror...
Svar
9
· Visningar
2 918
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Mina grannars två hundar är ensamna hemma hela dagarna. Husse eller matte kommer vid lunch och går ut på promenad annars är de själva...
Svar
7
· Visningar
1 934
Senast: FrontLine_
·
P
Övr. Hund Har testat lite mer med nya kameran och här är resultatet!
Svar
3
· Visningar
892
Senast: plymen
·
Övr. Hund Någon som ska vara med och visa sin/sina hundar imorgon den 1 maj på Smålandsstenars brukshundklubb? Ska dit och titta och skulle va...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Varmblod90
·
V
Övr. Hund Hur ska jag få bort klister i pälsen på min hund? Dottern skulle "dekorera" vovven, och klistrade fast små blommor på...
Svar
3
· Visningar
3 404
Senast: sssara_
·
Övr. Hund Här vill jag ha ärliga svar vad ni bukare tycker! Inga påhopp och diverse saker, utan bara raka svar samt gärna lite varför ni tycker så...
Svar
9
· Visningar
2 884
Senast: FrontLine_
·
A
Övr. Hund Vart har tråden om Stabyhoun tagit vägen ?? Nån som har en susning ?
Svar
2
· Visningar
826
Senast: AnnaHo
·
H
Övr. Hund Eya´s små flyttar snart hemifrån, Eya mår nu riktigt bra och har idag fått umgås lite med de små minikopiorna:D
Svar
6
· Visningar
852
Senast: startpompe
·
Övr. Hund om man köper en valp på 8 veckor, hur länge ska man då vara hemma med den innan man kan lämna den ensam några timmar, om de finns andra...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Apollo
·
Övr. Hund För några timmar sedan blev våran snart 2-åriga Basset Hound-hane biten, i örat, av en huggorm. Det var min syster som var ute med våra...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Grålly
·
L
Övr. Hund På lördag så ska jag åka och träffa min blivande hund, om allt går bra. Det är en golden på 7 månader:laugh: Ska jag ha henne i en...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Shantou
·
Övr. Hund Genom röntgen idag har det framkommit att Izor har åtta ländkotor istället för sju! Är det jätteovanligt eller inte? Han är annars...
Svar
6
· Visningar
2 557
Senast: Kia
·
E
Övr. Hund "Vinka": "Rulla runt": Vad kan ni för trix? Lägg in bilder och ge gärna tips om nya saker att öva in :)
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Elma_vip
·
G
Övr. Hund Igår fick jag ett mail om att skriva på en petition som att stoppa en sk konstnär i Honduras som har haft en utställning som bla...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: bestatjejen
·
M
Övr. Hund ...Ja så känns det i alla fall. När han var 6 månader blev jag rekomenderad av veterinären att vänta med honom, då han fortfarande var...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: ginnies
·
K
Övr. Hund Jag vet, det är inte alla som uppskattar hundpussar, men igår fick jag pussar av min 9åriga Chow Chow hane Simba :) Och det var såå...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka