Valpar, valpar, valpar (bilder)

Sv: Valpar, valpar, valpar (bilder)

Jises, de där var söta! Att jag sitter här som en "ÅÅÅH :love:" är en kombination av söta valpar och jättebra foton på de söta valparna.
Bild nummer två är helt klart min favorit! (sedan är jag ju vinthundsmänniska och älskar därför spring-bilder på hundar...)

Superfina bilder och valpar :love:
Är det medföljande objektivet du använder?

Nej, köpte ett Nikon 55-200 och det är det som jag använde när jag fotade de här valparna.

Vad duktig du är på att fota! Första bilden är ju härlig, en massa springande BCs.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 735
Senast: fixi
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 786
Senast: Tualma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 907
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka