Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en valp på 8 veckor som jag har provat gå lite i koppel med och det går väl sådär hon vill inte riktigt följa efter mig och...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: QueenMarion
·
Övr. Hund Min hund har nu förstått tjusningen med att bada :laugh: När hon var 8 månader gammal så tog hon sitt första utomhusdopp, men fattade...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Börjar flytta hemifrån om lite drygt en vecka :eek: Tiden går läskigt snabbt, när man har valpar.. Vissa av de små var mer...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: liljekonvall
·
P
Övr. Hund Hej ! Jag är ny här på forumet, och undrar om ngn har erfarenhet av detta: Min tikvalp på 13 veckor drar rumpan i marken trots att jag...
Svar
6
· Visningar
10 928
Senast: Benso
·
M
Övr. Hund När ja kom hem i dag såg ja att de va vatten spyor i hela huset, å han hostar å spyr hela tiden, va kan ha hänt?? ja hittar inget han...
Svar
11
· Visningar
15 620
Senast: mallotten
·
B
Övr. Hund Vår vovva (10 mån) har en trasig tand som vi upptäckte igår. Det är alltså tanden till v där man ser att det är brunt i mitten...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: movi
·
Övr. Hund På förekommen anledning... det har kommit nya föreskrifter om hund- och katthållning och det diskuteras på hund nu. Det verkar finnas...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 117
Senast: Is
·
K
Övr. Hund Hej! Har en Softistik på 5 år. Tänkte para henne. Vilka risker finns det vid den åldern? Behöver man göra någon undersökning eller...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Igår var jag ut på en riktig långpromenad med en av mina bästa vänner och hennes två hundar. :laugh: En hel del foton togs under dagen...
2
Svar
26
· Visningar
1 745
Senast: Red_Chili
·
L
Övr. Hund Jag har sökt på internet ungefär hur mycket motion som ska ges men jag hitar inget specifikt för 7 månader. Vid 1 år ålder så kan man...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: lie
·
Övr. Hund vad säger lagen, och vad tycker ni? hur länge är det lämpligt att lämna tre vuxna hundar i en stor(150 kvm) hundgård? hur gör ni som har...
2
Svar
22
· Visningar
3 280
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Hej. Min vän går på gymnasiet och är borta från sina två hundar (båda på 1 år.):) Hon är borta från dem från 10 till halv 3 sen är hon...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: Fibusen
·
I
Övr. Hund Hej, Söker en snäll hund i Umeå (vi bor i Carlshem, så inte alltför lång därifrån hellst) som vill leka. Cosmos behöver lite...
Svar
9
· Visningar
1 499
Senast: Issa
·
T
Övr. Hund För några dagar sedan skickade jag iväg ett mail till en uppfödare för att höra om hon behövde någon fodervärd. Jag hade pratat med...
Svar
14
· Visningar
2 089
Senast: Ämelie
·
E
Övr. Hund Fick precis reda på att en avlägsen bekant har börjat träna weightpulling.. hade själv aldrig hört talas om detta och googlade.. Blev...
Svar
19
· Visningar
3 026
Senast: boccia
·
M
Övr. Hund Någon som gör det? Vad blandar ni ihop? :bump:
2
Svar
33
· Visningar
14 157
Senast: Midnight_Rose
·
Övr. Hund någon som är insatt? för/nackdelar?
Svar
18
· Visningar
2 550
Senast: j_m_b
·
A
Övr. Hund Min hund som bara är åtta månader kan vara med valpar:cry:. Nu tänkte jag höra om det finns något sätt förutom panik i väg till vet...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: superstar
·
Övr. Hund Obs, stora bilder! Vår hund har fått en kraftig störning i sitt normala beteende.. Är det någon som har varit med om något liknande...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund jag blir så fascinerad varje gång jag ser en stor och ståtlig GD, mitt hjärta riktigt skriker efter en egen hundponny :p ur...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 871
Senast: Fodong
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2