Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Usch, att det ska vara så svårt trots att man vetat från första början att den här dagen skulle komma :( I sommras fick vi reda på att...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund I dag konstaterade yngsta dottern ( 6 år ) att hon faktiskt rådde om de små hundarna. Dvs Atlas och Strumpan och nu skulle hon minsan...
Svar
12
· Visningar
1 114
·
Övr. Hund Någon som har lust att ta en promenad i sthlm på onsdag!?? Ska bli fint väder tror jag och många är nog lediga! :laugh: Jag är ledig...
Svar
2
· Visningar
684
Övr. Hund Så har dagen kommit som man har bävat för. Idag ska min lilla hund Murphy avlivas:cry: I lördags upptäckte vi förstorade lymfkörtlar på...
Svar
12
· Visningar
1 324
·
Övr. Hund Har ni några smarta ideer på hur ja ska lyckas få de av min sperstressade stora kille?
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Is
·
S
Övr. Hund Hej! Skulle jättegärna vilja se MH videosar på både Schäfer och Malle.. Vet ni vart det kan finnas eller kanske har ni några själva?
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag personligen tycker visserligen att dom "nya" djurskyddsreglerna är sunt förnuft men det är bra vad det gäller att det nu finns en...
2
Svar
31
· Visningar
2 029
Senast: Ickiz
·
K
Övr. Hund ....jag funderar på att köpa en valp, men tyvärr så kommer inte uppfödaren att regga,chippa el vet besiktiga dom. Ja det är en...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 965
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Kan inte så mycket om hundar så därför frågar jag här, för jag blir lite förundrad. Vi har en hund som är med sin matte här på...
Svar
6
· Visningar
5 482
Övr. Hund Nån som vet vad som gäller? Jag har suttit och läst igenom fodervärdsavtalet nu och jag hittar inte riktigt det jag funderar över...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Vad fasiken är detta? Hittade det previs på hunden när han låg i knät :crazy: Höll nästan på att slunga ner hunden på golvet innan...
Svar
11
· Visningar
4 740
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Igår var jag och tittade på en jack russel hane på snart ett år som vill ha fodervärd. Ägaren vill låna honom till utställning ca två...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Fille
·
M
Övr. Hund hej! min vove är 1 år, & skäller jätte mkt på andra hundar när de ska hälsa. det är som att han blir rädd. varför? han har aldrig gjort...
Svar
1
· Visningar
753
Övr. Hund Hejsan! Har planerat hundköp ett tag nu och hade kontakt med en uppfödare som jag ville ha valp från. Ett tag senare hittade jag en...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: BuenoBull
·
L
Övr. Hund Hoppas ni orkar svara på en till vilken-ras-passar-mig-tråd ;) Har under det senaste året blivit mer och mer intresserad av att...
2
Svar
21
· Visningar
5 012
Senast: jappisen
·
V
Övr. Hund När reser sig öronen ordentligt på en schäfervalp? Min valp är 4 månader, och ett öra står upp, det hänger nedåt/bakåt...Är det olika...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Nu har jag fått hem min lilla valp. :bump: :banana: Hon är en jack russell 8 veckor, som har visat sig vara väldigt tuff och inte rädd...
Svar
19
· Visningar
1 245
Senast: Jaahl
·
R
Övr. Hund Japp som rubriken säger.. så behöver jag sätta upp en eller typ tio sådana skyltar, min retriver kille är väldigt trälig och har varit...
Svar
17
· Visningar
1 894
Senast: ronjaXX
·
W
Övr. Hund BIR-bilden från Västerås :love: Jag hittade en pinne.. ..och den är min! Titta matte, jag kan le :D Ih, kallt...
Svar
18
· Visningar
1 456
Senast: malumbub
·
Övr. Hund En spårtråd tänkte jag vi skulle ha..Här kan vi ge varandra tips o råd om spårträning och dela med oss om resultat vid prov och tävling...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Prillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10