Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan man ge vitlök för att slippa fästingar på hund? vet en tjej som ger hennes hund vitlök men tänkte de är ju rätt så starkt så är de...
Svar
18
· Visningar
2 266
Senast: Basilika
·
Övr. Hund :eek: Kolla här: http://www.expressen.se/husdjur/1.1135235/hundar-med-oronhangen Kanske har ni redan sett det här, men för mig var det...
2
Svar
22
· Visningar
1 890
Senast: MinIan
·
M
Övr. Hund Har 2 hundar hemma varav den ena är extremt kräsen och den andra är senior och har känslig mage. Hund 1 Schäfer korsning och snart 9...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Phakal
·
Övr. Hund Gick precis och ställde mig i köksfönstret och rökte,då kom ett par med en större modell vovve gåendes på vägen..i lång slack lina på...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Pilot
·
S
Övr. Hund var ute och gick med mina hundar igår men en kompis och hennes hundar, har förklarat för henne hur tiken är med nya människor men hon sa...
2
Svar
27
· Visningar
2 833
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Pojkvännen har en kastrerad hane på 4 år som han tog emot nu i februari. En trevlig hund som ligger naturligt lågt i rang, vilket han...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 723
Senast: Ciindy
·
H
Övr. Hund Eya fick valpar för 6 veckor sedan allt har gått väldigt bra, valparna är i gott hull. Eftersom de äter valpfoder 3 ggr per dag har vi...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 505
B
Övr. Hund Var nyss ute med hunden, han fick gå lös som han alltid får göra under nätterna då det ändå inte är några hundar ute, trodde jag...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hittade detta hundtest bland mina gamla mail och var tvungen att dela med mig till er alla här på Buke. ;) Vad blir du för ras??? och...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 348
Senast: ii-ssa
·
S
Övr. Hund Tjoho!! Idag deltog jag och Siri i vår första agilitytävling, inofficiell (öppen) hopp- och agilityklass! Det var såå roligt, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 129
Senast: Siritax
·
Övr. Hund Vill ni ge ett tips?:) En hund som går som en bulldozer med huvudet i marken & helst kastar sig fram mot andra hundar, hur hade ni...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Apollo
·
T
Övr. Hund Äntligen har vi hämtat våran lilla newfoundlands tjej. Saknar fortfarande Gucci lika mycket men har helt klart fått annat att fokusera...
2
Svar
29
· Visningar
2 124
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Det annonseras om valpar, 75% bc och 25% hauntaway... vad sjutton är det sistnämnda:confused...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund Okej, vilka "regler" slarvar ni lite med när det gäller t.ex att ha hunden lös, plocka upp bajs, lämna hunden ensam hemma under längre...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 485
Senast: FrontLine_
·
V
Övr. Hund Hej! jag sitter här med slutspurten på mitt projektarbete och behöver verkligen hjälp av alla hundmänniskor (och alla andra...) med en...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hej! Jag och min familj ska och kolla på hund på söndag hos en jack russel uppfödare. Det är två hundar vi ska kolla, båda är snart året...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund min mamma har en bordercollie på ca 8mån, underbar vovve o så problemet är att hon inte kan hålla tungan i mun utan vill bara slickas...
Svar
5
· Visningar
2 242
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Var inne hos veterinären igår och gjorde en svensk valpbesiktning på min importerade borzoivalp och disskuterade då detta med att han ju...
Svar
4
· Visningar
2 092
Övr. Hund Vet inte va som hänt med min stora kille, 8 åring som plötsligt blivit så grymt stressad, hela denna vecka skäller han massor. Träffa...
Svar
10
· Visningar
943
I
Övr. Hund Om man ska köpa en valp från en kennel och dom har bestämt att kullen ska heta nåt på J, måste man då döpa den till nåt med J eller är...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10