Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Då jag inte har nån koll på nåt när det gäller jakthundar och att jaga med dem så kanske nån annan här har lite mer kunskap. Syrran har...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Finns de ingen som har en hund i arboga/Kungsör/köping eller runt om kring som vill ut och gå med mig och min eng springer spaniel i...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag tävlar lydnad med min tik, vi har precis börjat tävla men av våra 3 tävlingar har samma sak hänt på 2. Oftast så är det läggande...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Min hund har enligt mig markerat på något ben,alltså inte sett helt ren ut i gången,men ingen annan har sett det,och det är så pass lite...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Fibusen
·
K
Övr. Hund Min pvs kusin ringde mig i dag och frågade om jag var intresserad att ta över hans 1.5 åriga blandraskorsnings(mycket Lapphund, lite BC)...
Svar
8
· Visningar
1 784
Senast: Kolsyrad
·
Övr. Hund Pga vissa skäl som jag inte tänker skriva ut så står jag utan dagmatte iaf trots ordentliga utfrågningar innan hundköpet. Men iaf, nu...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 957
Senast: peace
·
Övr. Hund Säkerligen blir ni hundkunniga överrösta med såna här trådar, men om nån vänlig själ skulle kunna hjälpa mig lite blir jag väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Nu är det bestämt, min lilla älskling får flytta till en ny familj. Det är inget liv för en hund att vara hos 6-7 olika...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Är orolig för min lilla DP :( Har tid hos vet på Tisdag, men vill veta vad ni har för erfarenhet av hans symtom. Hunden blir två...
Svar
9
· Visningar
1 341
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund ja, jag funderar på att utöka hundflocken med en kompis till. Har en schäfertik nu. Det jag söker är en aktiv hund, 40-50cm hög, ska...
2
Svar
22
· Visningar
7 787
Senast: Jojjsisen
·
Övr. Hund Hejsan. När man kör provparning på avelsdata står ibland att det saknas testikelstatus efter 6 månaders ålder? varför står det så...
Svar
1
· Visningar
1 977
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja,nu är vinterkläderna väck,dags för sommarkollektionen.. Men idag tog vi lite kortare sommar-kläder,då jag i morgon kl 7 ligger på...
Svar
19
· Visningar
1 445
Senast: wtf
·
Övr. Hund Inte nog med att solen skiner och mina whippets njuter av morgonpromenaden, till skillnad för ett par veckor sedan då de såg ut som...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Okej, ni får tillåtelse att skratta!;) Jag har några frågor som kommer låta helt otroligt konstiga, men kan inte låta bli att...
Svar
14
· Visningar
4 617
Senast: movi
·
Övr. Hund Vi kämpar på, och förra onsdagen hade hon gått upp 1 kg på en vecka! Hon tappar ganska mycket päls, men igår fick hon vara med ute...
Svar
15
· Visningar
1 150
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Tar hjälp av bukes stora kunnskapsbank. :) Hur blir pälsen på førsta generationenes pudelkorsning? Dvs renrasig pudel + annan ras...
Svar
15
· Visningar
4 571
Senast: Netika
·
Övr. Hund Jag skulle behöva redig hjälp här nu..jag skulle behöva ha en flygbur till hund-men vill helst inte köpa då det är förbannat dyrt i den...
Svar
17
· Visningar
4 915
Senast: Nikkis
·
H
Övr. Hund Har nu tittat igenom massor med rashjälps-trådar här som stämmer in ungefär på vad jag söker, och kan fortfarande inte hitta raser som...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 207
Senast: boccia
·
Övr. Hund Vi går ju kurs, jag & Kerstin. Har bara gått en gång för sist så var vägarna inte farbara. Vi försöker öva lite hemma på att sniffa på...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: glee
·
H
Övr. Hund Hur många olika sjukdommar kan våra hundar få av krypen? Finns det någon sjukdom man kan vac emot? Dagens funderingar......:D
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10