Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Hej! Jag har gjort ett projektarbete om kamphundar i form av en hemsida med information om ämnet. Jag skulle verkligen bli jätte - glad...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund jag har en schäfer...en tik, som löper som en galning. min svärfar som bor granne med oss har en drever..en hane, som är väldigt kär i...
Svar
17
· Visningar
1 226
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Hur stor blir en Berner Sennen? Jag diskuterade frågan med en bekant och dom sa att det finns två olika storlekar på dom varav den ena...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Linna
·
Övr. Hund Jag har tre hundar varav en INTE går ihop med katter, tyvärr har han dödat en katt en gång vilket verkligen var en fruktansvärd...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Ela
·
Övr. Hund Min hund är så sjukt konstig när det gället skott. Under platsliggning (oavsett om jag står vi honom eller inte) flyger han upp och...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Sonen var på utsällning för första gången med sin schillerstövare. Vi vet att hon har gott hull men anser inte att hon är fet. Den...
2
Svar
34
· Visningar
2 893
Senast: Grana
·
Övr. Hund Badade Elliott i lördags, innan dess var allt bra, men nu efteråt går han och skakar på huvudet och kliar sig, främst vid höger öra...
Svar
3
· Visningar
1 650
Senast: pepp
·
Övr. Hund Tiden springer iväg. Imorgon är dom redan 3 veckor mina små sälar. Undrar om det går att äta? [/IMG] Sova är skönt. [/IMG]...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: fjolltroll
·
C
Övr. Hund Hej alla! Våran hund är en dobbis tik på snart 3 år. Hon är själv hemma max 4 timmar på vardagarna och det går alltid jätte bra att...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Modett
·
Övr. Hund http://www.petitiononline.com/ea6gk/petition-sign.html Jag är inte så bra på att länka vidare, men kan ni öppna denna länken så...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Ishtar
·
J
Övr. Hund Ännu en gång har hundfolk utmärkt sig, suck. Ut i vårsolen var vi på väg för en härlig långpromenad, rottisen o jag. Kör ut till ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 026
K
Övr. Hund Idag har jag gjort en film till min underbara English Toy Terrier flicka Kaisa som vandrade vidare till andra sidan alldeles för tidigt...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag har en springerspaniel hane på 1½ år. Problemet jag har är att när han dricker så slabbar han nått förskräckligt! Han blaskar med...
2
Svar
20
· Visningar
4 716
Senast: Bellini
·
Övr. Hund Hur pass noga var/är ni med att er valp inte träffar/kommer i kontakt med för många hundar innan 12v sprutan? Jag och en kompis satt...
Svar
15
· Visningar
17 742
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Jag var hos vet. i onsdags och det konstaterades artros på min 9 åriga golden. Så sen i onsdags så har hon ätit rimadyl och glukosamin...
Svar
13
· Visningar
17 302
Senast: Victor_13
·
M
Övr. Hund som frågan lyder, kan man ha fästingmedel till valp? Vilka kan man då använda och vilka skall man absolut inte använda? (valpen i den...
Svar
12
· Visningar
4 481
Senast: Eulif
·
Övr. Hund Hej Har jag fått höra rätt?? är kelpien en lättare ras än bc:n ?? klarar sig en australiensk kelpie av att bara köra lydnad eller...
Svar
14
· Visningar
6 609
Senast: Gilan
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id19920461.html Jag har fotat min tjej i dag i vårsolen.:banana:
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund När jag fixade med bilder från Strauss mh blev jag sugen på att göra detsamma med bilder från Calles korning. Bilder från mh har jag...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund hos en hund är förstås inte speciellt bra, men vad innebär det egentligen? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
8 314
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10