Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund NU vill jag se lite somriga hundbilder, vi läääängtar till sommaren. Hittade bara en i denna datorn men här är mitt bidrag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 036
Senast: ishmanda
·
Övr. Hund Ja, de jag har träffat har varit trevliga och aktiva. Men hur är dem egentligen? Min (något allergiske bror) och hans tjej ska...
2
Svar
21
· Visningar
2 057
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Idag så somna min älskade vän lugnt stilla in och allt gick jätte bra, till o med min vettis grät lite ;) men han somna efter 1a halva...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: sweetheart-27
·
Övr. Hund Min hund börjar bli gammal, fyller 13 i år. Han är fortfarande frisk, glad och pigg, men sover klart mer än tidigare och har liksom...
Svar
2
· Visningar
3 249
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Hej! Tycker att vi kan ladda upp bilder på våra hundar! Det kan ju vara kul att se andras hundar också! :) Det här är min hund, han...
Svar
6
· Visningar
899
B
Övr. Hund Min goldenkille på 10 mån har fått en stor knöl på bröstet. Den är beläget lite mer åt vänster, ganska långt ner på halsen ner mot...
Svar
9
· Visningar
16 743
Senast: Charlottee
·
Q
Övr. Hund Jag har sniffat runt här på Buke ett tag och redan lärt mig massor av kloka och kunniga människor men kände att det var hög tid att ge...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: tottili
·
A
Övr. Hund Hej! Nu börjar det bli dags för en andra hund! och jag skulle som alla andra behöva lite tips. Min nuvarande hund, en sheltiehane på 9...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Skulle vilja gå agility kurs med min springer hane men vet inte vart de finns kurs eller nånting, så undra om de finns nån här inne på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Nice.. :crazy: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=416317 Det var väl bara väntat att det skulle komma in något elände med...
Svar
15
· Visningar
1 311
Hundträning Fritt följ. Rådi tyckte det var skumt att husse stod på knä mitt på gräset, men det gick ganska bra ändå. Ytterligare samma. Rådi...
2
Svar
36
· Visningar
2 351
M
Övr. Hund Jag höll på att sätta hela ramlösa flaskan i halsen då jag fick denna frågan idag. Kvinnan som frågade känner inte mig alls utan va bara...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Kan livet bli bättre än så här?? Ute i vårsolen och få sådant här mums :d :D
Svar
6
· Visningar
825
Övr. Hund Hej! Jag va o träffade ett par storpudlar, dessa var dock aningen FÖR stora för min smak. Mellanpudel hade passat oss bättre, men...
2
Svar
30
· Visningar
3 318
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Funkar det att göra rabies-blodprovet 130-135 dagar efter sista sprutan? Flyttar precis 120 dgr efter så det skulle bli lite bökigt...
Svar
1
· Visningar
712
B
Övr. Hund Igår vad jag och hayah ute och gick med hundarna (två dvärgpinchrar) på stan. Vi hamnade utanför ett café där vi stannar och pratar med...
Svar
17
· Visningar
1 246
Övr. Hund Från blocket.se Jaha, detta har man ju gått och funderat över när det skulle hända edit: såg att det redan fanns en tråd om...
Svar
0
· Visningar
1 568
Senast: R8n
·
Övr. Hund Hittade några gamla bilder på datorn när min lillasyster Sophie leker med Zack i trädgården och råkar ramla över han! Ser ut som om de...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Zahlo
·
Övr. Hund Vilka ifrån buke ska dit? Själv anmälde jag precis min yngre byracka, så på lördagen kommer det finnas en väldigt yr Dvärgpinscher...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jga klarar inte det längre, hon ligger i soffan och skakar och har fått hög feber igen:cry::cry: Det går inte, hon kommer inte...
2
Svar
33
· Visningar
2 438
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V