Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krustång *hihi*
Våffeltång låter ju helkansigt
Ok, ville bara kolla!
Ibland frågar jag ju hur du tänker och menar men det är inte för att ifrågasätta utan för att jag tycker det är intressant att folk gör och tänker olika. Och varför. Jag har inte så stor koll själv men frågar man inget får man inget veta.
Det är helt okej o fråga kan jag inte svara på det jag skriver då är man på tunn is.
Men givetvis får man ju disskutera sig fram men 90% ska stämma överens iaf om man ska bli ett fungerande team.
Vi kommer nog ha livliga diskussioner om vi ska träna, men på det stora hela står vi ju på samma plattform
Ok, ville bara kolla!
Ibland frågar jag ju hur du tänker och menar men det är inte för att ifrågasätta utan för att jag tycker det är intressant att folk gör och tänker olika. Och varför. Jag har inte så stor koll själv men frågar man inget får man inget veta.
Har ni något mål? I så fall vilket?
Du menar att jag tittar på henne? Jag tycker det är trevligt att besvara hennes försök till kontakt, överhuvudtaget söker hon min blick ofta, och det vill jag ha i en hund. Utöver detta tränar vi på att hon ska hålla kvar fokus mot mig, även när jag tittar framåt, och det går rätt bra tycker jag.
Så tränar jag också, nu i början bemöter jag Zagas ögonkontakt tills den är befäst och sedan går man vidare därifrån.