Hundbilder

Sv: Hundbilder

13547358.jpg

13417342.jpg

Hunden som älskar vatten. :)

Några somriga bilder till :)
Zima
Sen sommar

Tidig sommar!!

Tirill

Tidig sommar :)

Vad är det för ras?

Wicklow Collie som de säger på Irland! Dvs en bordercolliekorsning. Troligtvis korsning sheltie/bordercollie, en mycket lyckad sådan måste jag säga! Bästa hunden i världen!!
Hon är i storlek som en sheltie men ser ut som en långhårig bc, och har ett helt underbart temperament och psyke.

Jätte fin hund du har!!!! :) Underbar!
Kan man passa på att fråga hur man får infogat en bild hit på sin vovve? (det va inte så lätt som att kopiera från "mina bilder"...?)

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka