Hon lämnar nog jorden idag, min älskling!

Sv: Hon lämnar nog jorden idag, min älskling!

*kl*

g045.gif

Uscha jag hoppas verkligen att ni finner en lösning :(

Hon är med hem!!! Jag trodde att jag skulle åka hundlös hem, satt i väntrummet och tog förväl, men veterinären tyckte inte alls att det var läge att ge upp. Så länge hon äter, går upp i vikt och allt går åt rätt håll så var det inte alls dags, det tyder på att njurarna fungerar.

Vi har fått ny medicin, han i stort sett skrattade åt den jag fick utskriven sist, och hon har fått B-vitamin och smärtstillande. Han sa klart och tydligt att denna hunden ska vi rädda.

Så jag är glad, men fortfarande väldigt ororlig och kluven.

Tack för ert stöd alla, det behövs och värmer otroligt mycket!

Men gud vad härligt :banana:
Tur du inte följde mitt råd :crazy:
B-vitamin? Skakar på huvudet. Nä, håll dig du till din riktiga veterinär :love:

Åh vad otroligt skönt att höra..

Du ska veta att jag har tänkt på er idag ..

Stor stöttande kram /M

Åh gud vad skönt, jag har varit i samma sits som dej och trots all oro så är det så underbart när man får en chans till:banana:

Åh vad skönt! Har läst om din hund och trots att vi inte känner varandra har jag gått med en klump i magen idag när jag har tänkt på hur du måste ha mått.

Hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll!

:bump::bump:Vilken tur att du åkte till "ny" veterinär,hoppas nu att hon svarar bra på sin nya medicin (vad fick hon för ngt?)!!

Gud vad skönt för dig!
Hoppas det löser sig nu!:laugh:

Jag tänker på Er såå mycket och hoppas så enormt att
denna Vet ska kunna hjälpa din hund! Många kramar
från Kalinsi

Men du min skapare:eek: Den veterinären önskar jag urinvägsinfektion i kubik. Jag som själv drbbats av detta otyg ett antal gånger blir mörkrädd. Smärtstillande må så vara men ANTIBIOTIKA! Det är nog den enda gång jag självmant säger hit med ett recept!:devil: Jag har faktiskt varit tvungen att hota med att inte gå hem utan recept en gång!

Tror du snabbt kommer att se en förbättring - urinvägsinfektioner tar hårt

Men gud vad härligt :banana:
Tur du inte följde mitt råd :crazy:
B-vitamin? Skakar på huvudet. Nä, håll dig du till din riktiga veterinär :love:

Jag har skrivit ett syftningsfel:o Hon fick B-vitamin och smärtstillande idag + antibiotika.

Innan har hon också ätit antibiotika, men fel sort, såg att jag skrivit helt tokigt:angel:

Men min riktiga veterinär är tillochmed söt, så jag får nog ha pojkvännen med nästa gång:D

Aha, jag trodde hon bara fått b-vitamin. Hade jag läst liite nogare hade jag nog sett att jag fattade fel ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 940
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 010
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10