Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var ute på promenad med hunden och var på en stor äng och tränade inkallning, stanna kvar etc etc. allt detta i långlina man ju inte får...
2
Svar
26
· Visningar
2 127
Senast: simba_112
·
A
Övr. Hund Jag har ett stort problem. För fyra veckor sen så hämtade jag och min kille en golden hanne på 3 år. Vi har redan en labrador tik på...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund På torsdagarna så cyklar jag och Chivas en runda. Det är en slinga på drygt en mil grusväg som för övrigt börjar vid el-ljusspåret. Hela...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: smasch
·
Övr. Hund Får man åka med hund på bussen?
2
Svar
29
· Visningar
2 918
Senast: MiiaLi
·
Övr. Hund Mina föräldrar åker iväg till Florens en vecka i maj, och jag har blivit satt som hundvakt åt deras 10månaders slyngel. Då han är grymt...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: falukorw
·
H
Övr. Hund Lite konstig fråga, kanske, men jag har en liten fundering. Jag tror att jag skulle kunna vara en bra ägare åt en egen hund, men… Jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 034
Senast: Hannahbal
·
K
Övr. Hund På videon ligger han iofs. vid sidan om, men inte sällan (= dagligen) finner man sig liggande under, eller delvis under, en...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Har en liten rottis hane som nu är 16 v. Han väger 12 kg och är smal. Är även torr i huden (mjällig). Tycker nu att hans mage har...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Hur ska jag göra? Min hund fick flytta till ett nytt hem. Jag har starka misstankar om att allt inte är som det ska i det nya hemmet...
2
Svar
38
· Visningar
2 515
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Mamma har köpt en labrador valp. Hane 12 veckor är han. Det är en kille med mycke energi . Han springer lätt med på promenaden. Men...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Min sambo har pratat länge om att skaffa en hund och jag har alltid varit sugen men är kanske inte lika impulsiv som honom. :D Han har...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: MyownGucci
·
L
Övr. Hund I dag ska jag ta med min min svärmors cocker tik till jobbet( vet.klinik) o avliva henne.....problem med allergier... så kl 13 börjar...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: LakritsZ
·
V
Övr. Hund Jag undrar lite över vad vikten på en vuxen goldenhane brukar vara? Har kollat på goldenklubbens hemsida men det står inget i...
2
Svar
33
· Visningar
18 611
Senast: Missel
·
L
Svar
10
· Visningar
804
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Vet inte om jag visat någon förr men jag gick igenom gamla bilder och hittade ett gäng från Strauss mh förra året. Fotona är tagna för...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 339
Senast: TwiggyM
·
S
Övr. Hund Jag funderar på att ta Wilton från dagis till hösten. Inte för att det har varit något problem. Han älskar sitt dagis. Men han fixar...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: soma
·
T
Övr. Hund Nu hoppas jag på att jag inom en inte alltför avlägsen framtid skall kunna köpa min första egna hund! :) (Ska vänta tills jag fått jobb...
2
Svar
33
· Visningar
2 354
Senast: Tintomara
·
Övr. Hund Detta har jag tagit från Bromma stadsdels sida Hur tolkar ni detta? Får jag ha hunden lös på platser märkta med cirkel även under 1...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Jag ska bli med hund igen, men vad behöver man handla hem? Hittills har jag bara kommit på: Hundmat matskålar koppel och...
Svar
19
· Visningar
1 040
Senast: mardley
·
H
Övr. Hund Min tik klarar längre och längre perioder med fin kontakt i fotgåendet.:) Men, en jobbig sak är att hon ALLTID, när hon fått sitt beröm...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: heylan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024