Så j****a typiskt!!!

Sv: Så j****a typiskt!!!

Håller med. Som sagt så vill inte alla hundar hälsa så det kan gå riktigt illa om oturen är framme. Dessutom vill inte alla människor hälsa heller så jag tycker att lite respekt kan man visa!

Och tar det heller inte som ett bakslag om något skulle hända, det är bara att träna vidare.

.

För situationen och den fortsatta träningens skull är det såklart bäst om man kan skaka av sig det snabbt och bara fortsätta.

Vi var ute på banan idag och har inte fått några men av gårdagen.:)
Vi tränar på som vanligt. Den som är mest besviken är nog allt lilla fröken som inte fick leka.:mad:

För situationen och den fortsatta träningens skull är det såklart bäst om man kan skaka av sig det snabbt och bara fortsätta.

Exakt! Så vad var det egentligen som du ville ha sagt med tidigare inlägg:confused:

Sen menar jag inget till TS, men att få ögonkontakt med sin hund i svåra situationer, det fixar man ganska så lätt med rätt träning. Går väldigt fort att träna in det om man gör rätt. Och med fort menar jag ett par stycken träningspass.

I så fall är jag väldigt nyfiken på vad rätt sätt är, jag behöver nämligen alla tips jag kan få då min voffsa blir helt fixerad när hon ser katter eller rådjur....

Liknande trådar

Övr. Hund Som inte har sådan kadaverdisciplin att hunden går lugnt vid ägarens sida oavsett störning alltså. Men, alla andra? Alla de som tycker...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
37 731
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 992
Senast: Milosari
·
Hundträning Jag har fått en omplacering på 1.5 år. Han lyssnar inte jätteduktigt när jag ropar på honom och idag drog han iväg. Han vet ju vad jag...
Svar
10
· Visningar
6 536
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Tiken har fyllt 6 och är en korsning mellan bc/collie/setter/schäfer. Ska försöka få ihop bakgrundsinfo kortfattat. Bodde på landet...
Svar
3
· Visningar
1 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka