Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Blir inte enahanda. Hon är ganska bra på att hitta på bus. Idag så lärde hon sig att öppna ytterdörren :cool: Store sonen hade rastat...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund jag var nyss ute med min hund och kissade. Hon är dräktig, i 6-e veckan. När hon är klar kollar jag till och ser att det hänger...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: jassica
·
Övr. Hund Fick idag det glada beskedet att vi kommit med på MH:t i maj!! HURRAA!! Men med det kommer också en viss ... hrm, nervositet... Detta är...
2
Svar
20
· Visningar
1 676
Senast: AnnaHo
·
Övr. Hund Då kan ni höra av er till mig! Ni kan få säckvis av hundhår av mig:eek: Vinterpälsen åker av hunden,förarbetet har börjat,med...
2
Svar
21
· Visningar
1 662
Övr. Hund Idag bet min hund mig. Fick åka in till VC och bli ihoplappad och få en spruta och penicillin. Ska tillbaka imorrn, för de ville titta...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
10 853
Senast: YorkWann
·
H
Övr. Hund Har precis börjar kurs med vår lilla amstafftjej på Brukshundsklubben här i stan och fick en hel del blickar vid vårat första besök på...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: ljusslinga
·
E
Övr. Hund men inte så att det gör ont :p Vet inte ens om man kan kalla det bitas heller... Iaf, våran äldsta hund har en liten egenhet för sej. Om...
Svar
9
· Visningar
10 620
Senast: cassiopeja
·
T
Övr. Hund Som en del utav er vet hämtade jag en newfoundlandsbäbis i fredags. Allt har gått kanon men jag märkte redan i fredags att hon flåsade...
Svar
7
· Visningar
1 438
Senast: Tjalfe
·
F
Övr. Hund Yttligare en fodertråd. Min hund, en JR hane på ca 1 år ratar Precept Endurance, RC 4800, RC Mini Valp, men äter med god aptit Doggy...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Pigan
·
L
Övr. Hund Jag misstänker att min älskade lilla vovve har fått diskbråck, symptomen verkar tyda på det. Han vinglar med baken, darrar, kissar som...
Svar
1
· Visningar
951
Övr. Hund Hur vet man om man är det? eller rättare sagt, kommer bli? Jag blir mer och mer nojjig för varje dag som går. Målar upp skräckscenarion...
2
Svar
20
· Visningar
1 673
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur länge använder ni er avelshane i avel? hur länge är han som mest/bäst produktiv utan att få till mest nöjesjuffs:rofl:
Svar
17
· Visningar
3 735
Senast: lewellyn
·
S
Övr. Hund Finns det något sådant som funkar bra till hundarna? Jag såg av en slump på Coop att det sålde ett foder från Änglamark som skulle vara...
Svar
7
· Visningar
1 579
Senast: Daff
·
Övr. Hund Min hunds andedräkt luktar som en gammal svavelgrotta eller bara allmänt vidrigt. Han har alltid haft något dålig andedräkt-men nu på...
2
Svar
30
· Visningar
3 729
Övr. Hund Vad är bra och vad är dåligt Hur många poäng är godkänt. Kan man förbereda sig o hunden. Jag skall inte göra det förän om 1 år. God...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Rotterö
·
K
Övr. Hund Är det någon som har sett något program där han tar upp inkallningsproblem? Eller har folk aldrig sina hundar lösa i USA? Är mest...
2
Svar
21
· Visningar
2 608
S
Övr. Hund Cindie som jag fött upp själv är som sagt 14 år nu. Hon föddes som nr 6 i en kull av 7 valpar, varav den 7:e var dödfödd. Hade jag inte...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag är väldigt intresserad av att skaffa en Basset hound, men vill ha lite mer information om de små raringarna. Hur är de till...
Svar
1
· Visningar
1 917
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Hur länge skulle det ta att uppfinna en ny ras? Angående en annan tråd här om att hitta den nya ultimata hunden :p En bra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 362
Övr. Hund om jag har ett id nummer kan jag någonstans ta reda på mer info om denna hunden?!
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka