Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Har en am cockerspaniel född 2006 som har haft ett tufft liv framför sig och har redan hunnit byta hem och även fått stryk, ja tog över...
Svar
13
· Visningar
1 894
Senast: sweetheart-27
·
L
Övr. Hund Jag bara undrar om nån har tips vad man ska göra med en hund som drar i kopplet har försökt med att "nypa" honom i skinkan när han drar...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Lady_1991
·
P
Övr. Hund Har nyligen köpt ny kamera och har nu testat lite:D Här är två bilder som jag själv gillar jätte mycket pga känslan..
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: plymen
·
Övr. Hund Ni med stor modell hund -vad betalar ni i försäkring per månad och vad har ni för foderkostnader på era hundar? Vad fodrar ni med? Vad...
2
Svar
34
· Visningar
3 035
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Jag har en snäll och väldigt lydig blandrastik (kelpie/schäfer). På sista tiden så har jag upplevt en viss nonchalans från frökens...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Jenny
·
F
Övr. Hund Kom på en undran jag har då jag skrev i en annan tråd att min hund inte är en problem:angel:hund. Det är han inte men han har en vana...
Svar
16
· Visningar
3 391
Senast: Bison
·
Övr. Hund Berätta allt ni vet, en kompis har fått för sig att de ska köpa en sådan. Vad ska de tänka på innan köp? Vilka rasbundna sjukdommar...
Svar
13
· Visningar
2 284
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund 1a.Kontakt hälsning: 5 1b.Kontakt samarb.: 5 1c.Kontakt hantering: 4 2a.Lek 1 leklust: 2 2b.Lek 1 gripande:1 2c.Lek 1...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 952
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Vår nya lilla stjärna! Lovade att visa några bilder så här kommer dem Å en med syskonen Nu ska vi bara vänta vänta...
2
Svar
39
· Visningar
2 058
Senast: MyownGucci
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=WZQb5t1e9eQ
Svar
3
· Visningar
856
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund gör att jag drar öronen åt mig.. Har egentligen inget emot blandisar men dessa raser?? Och redan dags att omplacera och det värsta,så...
Svar
17
· Visningar
1 727
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Nu på lördag ska vi besöka uppfödare till den rasen vi äntligen bestämt oss för! (halleluja! :angel:) Vi har redan besökt en...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: Wiirran
·
Övr. Hund Vad menas med t.ex. jag gjorde ställande under bakåtmarsch? Alltså vad gör man under en b.m?
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har tappat bort förra och förrförra nr av Hundsport. Finns det någon vänlig själ här inne som kan berätta var-när-hur-etc om ev...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Zaga blir alldeles VANSINNIG av vattenslangen.. Anfaller vatten strålen. Ser sjukt kul ut.. Sååå snygg blir man sen... Snart...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Zarro
·
U
Övr. Hund vad brukar en sådan hundbur kosta i butikerna? (den stora buren man har i bilen).
Svar
4
· Visningar
2 292
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Jag och min Elvis (6 mån shih tzu) ska kanske på våran första utställning den 6 maj i skövde. Men jag kan inget om utställningar alls...
Svar
16
· Visningar
1 261
Övr. Hund vad gör man med en hund som sväljer torrfodret helt :cool: får magsår av henne. hur jag än serverar de så slänger hon i sig maten. hon...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 513
A
Övr. Hund ... vad hände?? Jag förlorade mitt hjärta förra tisdagen (11/3). Det är bland det värsta jag varit med om. Jag är helt förstörd och...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Ammon
·
Övr. Hund Jag känner att jag vill säga att jag avskyr hundar just nu. :D haha Familjen har en dreverhane men vi har nu fått besök utav min brors...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: sky_fly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024