Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Äter som elefanter, växer som ogräs och låter som en flock fiskmåsar vid mattid.. Underbart med...
2
Svar
24
· Visningar
2 068
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hej! En del av er har säkert läst min tidigare tråd om "cancer på hund". Här är det problem IGEN. Tror jag blir galen:confused...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Charlottee
·
N
Övr. Hund Ska inte alla hundar som har möjlighet att ta cert dömas av samma domare? Är det t.ex okej att junior-tikar döms av en domare...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag letar ju som sagt efter en ny ras och har fastnat för Lapsk vallhund. Det mesta jag läst verkar stämma in på vad jag vill ha, om jag...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: Zanza
·
Övr. Hund En vän till mej har ett problem som jag funderat en del på. Hennes svärfar hittade en hund i skogen. Tog med hunden hem och rinde...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund välkommnar ni bukes nya vovve? låt mig iaf presentera min Australiska Terrier Hane Vidar :) Goare vovve kan man inte hitta! :)...
2
Svar
21
· Visningar
1 559
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Funderar på att anmäla min hund till world dog show och nu börjar det bli bråttom att bestämma mig. Sökte på "min" ras och hittade att...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
S
Övr. Hund tänkte höra med er vad ni tycker om djurskyddet i sverige. nu menar jag deras omplaceringar. vad har dom för lagar? lämnade själv en...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: smulizzzz
·
Övr. Hund Hur sjutton håller man sig lugn när det är dags att tävla (lydnad)?? Har vart iväg och tävlat några gånger och det blir mer eller mindre...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Javan
·
Övr. Hund Hade en diskussion här om dagen med en bekant som har Tollare. Vi började prata om att belöna hunden med kamplek i t.ex...
Svar
12
· Visningar
1 520
Senast: Miljah
·
Övr. Hund Min far behöver få sin hund omplacerad, de har lagt ut annons dock med ett svalt intresse... Några tips på var man hittar folk som...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Rie
·
Övr. Hund .... hur brukar det fungera? Säg att man ska ha en träff/mindre tävling och behöver lite priser. Är det bara att ringa närmaste...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Priscilla
·
J
Övr. Hund Om det är någon som kommer ihåg så skaffade jag en blandras på 8 månader i November förra året.. Det vi inte visste var att han...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund japp nu så ska lillräkan ställas... 17 maj är de tänkt. inte jag som ställer utan uppfödaren. han har mer erfarenhet och jag ingen.. å...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: LadySara
·
B
Övr. Hund Hejsan Någon som använder fodret Olivers till sina hundar? Vad tycker ni om det i så fall? Mvh Borzoi
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Borzoi
·
Övr. Hund Vem av oss är skrynkligast? Gammelmatte eller Vera??? Nu har hon bott hos oss en vecka och har tom växt i halsbandet,jösses vad det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 800
Senast: Mandiiz
·
Övr. Hund Är det värt pengarna? Vad brukar de kolla?
Svar
1
· Visningar
726
Senast: pimy
·
E
Övr. Hund jag har en fråga vad kostar en australian shepheard? och var har ni köpt er,era aussies
Svar
2
· Visningar
697
Övr. Hund Nu måste ni hjälpa mig alla bukare! Sambon och jag har bestämt oss för att skaffa hund nummer två troligtvis tills nästa sommar om...
Svar
3
· Visningar
719
Övr. Hund Någon som kan beskriva hur man gör när man lägger ett spår resp lägger en ruta (för en hund där det är 1:a gången de gör något...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10