Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har tänkt att skaffa en så kallade "omplaceringshund". Var först ute efter att skaffa en valp men har insett att jag inte kommer ha den...
2
Svar
22
· Visningar
2 403
Övr. Hund Jack Russel? Är det sant att dem inte fälleR? elle rhar jag drömt de? // HALli
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: LillOhlsson
·
Övr. Hund någon mer här med fantastiska Cane Corsos?
Svar
1
· Visningar
748
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund är väldigt nyfiken på rasen. berätta gärna om vad ni har för erfarenhet av dom. är dom lättlärda ? lämpar dom sig till agility/lydnad...
Svar
6
· Visningar
3 232
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Hund Sitter och begrundar det faktum att så många ger sig in i avlen utan att ha grundläggande genetiska kunskaper. Då börjar jag spåna på...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: Pimp
·
Övr. Hund Det ska (enligt mycket trovardiga kallor) skapas en lag i Florida att alla hundar som ej ar anslutna till registrerad kennel maste...
2
Svar
30
· Visningar
2 137
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Min hund har sedan igår vart febrig och hängig, är helt glansig i ögonen och varm om tassar och nos. Han sover nästan hela tiden och...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: Elan01
·
Z
Övr. Hund Såhär fick han sin bedöming.. :banana: Vad tycker ni om detta ? 1a Kontakt Hälsning Tar kontakt själv eller besvarar...
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: IrishDraft
·
L
Övr. Hund Hur gjorde ni som har två eller flera hundar när ni skulle ut på promenad med den vuxna hunden och valpen inte var ensamhetstränad...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Lägg ut vårbilder som ni har tagit nu när det har varit fint väder! Jag återkommer med mina bilder, ska lägga ut de på photobucket...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 657
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Pappa ska inom närmsta året skaffa en hund till då hans nuvarande hund snart blir 13 år. Min mamma har precis gått bort och pappa vill...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 623
Senast: Hawaii
·
M
Övr. Hund Vilken skulle du vilja möta på din promenad. 1. Hund kopplad i 2 m. läderband, hoppande o skällande. Matte/husse glatt förklarande...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
11 068
Senast: pernilla_s
·
L
Övr. Hund Vilka lekar gjorde ni med era valpar när de var små?`:bump:
Svar
5
· Visningar
1 815
Senast: Red_Chili
·
E
Övr. Hund Hej, Jag tycker att rasen fransk bulldog är så fin, utan att egentligen veta så mycket om dem, så jag är lite nyfiken på hur de är i...
2
Svar
26
· Visningar
6 017
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag ska hämta min valp imorgon, har sökt bland gamla trådar här eftersom detta ämne har varit uppe tidigare men vill skriva en ny då det...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Sitter här med en enda gnagande tanke i huvudet...ska jag försöka hitta ett nytt hem till min hund? Sedan det tog slut mellan mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 190
Övr. Hund Markera det alternativ du föredrar! Hanhund eller tik? sällskapshund eller brukshund? lydnad eller agility? torrfoder eller...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 366
Senast: Zarro
·
Övr. Hund Brukar de inte gå att få sådant?
Svar
6
· Visningar
831
P
Övr. Hund Var till uppfödaren igår. Satt på golvet och hade en hög valpar som tyckte att mitt mobilsnöre var det roligaste som fanns:love: Nu är...
Svar
2
· Visningar
654
Övr. Hund HON VALPAR! valparna är på väg ut! NU! :eek::bump::eek::banana::eek: För någon minut sedan ringde mobilen. Min älskade tik har hållit...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka