Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänker du på den personen som du berättade om för mig?
Jag vet inte vem det är mer än till namnet isåfall, men är ju bra att man kan ha lite koll på läget.
Ush vad tråkigt..
Men kan inte någon med hyffsad insyn anmäla in till SKK då hon har kennel?
Man får ju inte säjla hundar på det viset hur som helst väl om man har reggad kennel?
*griper halmstrån*
Fressten, är denna person medlem inne på fralla forumet?
Det var ett bra tag sedan jag var inne på Frallaforumet, så jag har ingen aning om vem som är medlem eller inte.
Jag anmälde personen i fråga till SKK och efter många långa veckor fick jag svaret att fastän de såg allvarligt på det inträffade, att det var graverande etc etc, så valde de att inte göra något utan bara varna personen i fråga (typ fy, fy) och att jag fick ta det via rätten i så fall. De ville inte ens rekommendera säljaren att betala mina veterinära utlägg för flertalet UL + abortstprutor + medicin mot livmoderinfl, trots att säljaren var ansvarig för att dennes hanhund hade (tjuv?)parat ungtiken på hennes första löp, hemma hos säljaren (som inte ens berättade att det hade skett när jag köpte ungtiken)!
Det var ett bra tag sedan jag var inne på Frallaforumet, så jag har ingen aning om vem som är medlem eller inte.
Okej, jag tänkte bara om man kanske kunde läsa inlägg efter dito. Fralla forumet är enligt mig bara rövslickeri mellan alla medlemmarna..
Men gisses!
Ibland blir man bara så trött på allting..
Men hur gick det med vovven sen då?
Hon var ju en snygging.
Visst var hon snygg. Jag ställde henne (visserligen inoff) i Halmstad i slutet av oktober 2007 och där blev hon BIR. Men lite för reserverad och allmänt räddhågsen och gillade inte främmande barn visade det sig. Det funkar inte i en barnfamilj och är inget jag skulle vilja avla på, så jag sålde henne till en medelålders dam. Såvitt jag vet trivs de bra tillsammans, trots allt.
åhh vad skönt att hon har det bra nu iaf. =)
Är ju ltie tråkigt när man säljer en hund, men vet man bara att den får en såndär super duper familj, ja då är det inte lika jobbigt längre.
Gravid - 1år Jag har både fött vaginalt (första barnet) och akut kejsarsnitt (andra barnet). Jag upplevde det väldigt mycket jobbigare efter snittet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.