Hon Valpar!!!!!!!!

Sv: Hon Valpar!!!!!!!!

Trist :( jag är också sjuk :(
Krya på dig och tänk hur mycket din lilla tjej har växt nästa gång vi få se bilder :love:

Krya på dig du med! Häll i dig massvis av te så brukar man må bättre!
Jag drack över 2 liter te igår - det var gott.. :angel:

Nästa gång jag fotar henne så har hon ju t.o.m. öppnat ögonen :eek: Det är sjukt hur snabbt de utvecklas.

Vad mysigt med valpar!

Har du bestämt dig för den cremé färgade eller funderar du forfarande?

Japp :D
*kennelnamn* Wahidah bint Zala - hon kommer kallas för Wahidah.

Wahidah betyder "unik" och "bint Zala" betyder typ "dotter av Zala" (arabiska)

Japp :D
*kennelnamn* Wahidah bint Zala - hon kommer kallas för Wahidah.

Wahidah betyder "unik" och "bint Zala" betyder typ "dotter av Zala" (arabiska)

Vackert namn!:) Talar du arabiska eller är det p.g.a rasens ursprung som hon får ett arabiskt namn?

Vad skulle det kunna bli för trassel så att du inte får den cremefärgade? *nyfiken*

Det är p.g.a. rasens ursprung ;)
Många kennlar (det här är en av dem) ger alla sina hundar arabiska namn, ofta något som beskriver hunden.

Tjadu, jag ska nog undvika att skriva allt för mycket, men det är inte alltid en dans på rosenblad att ha nära kontakt med vissa uppfödare. (Möjligen en barfotadans på hela rosor, med taggiga stjälkar...)
Vi får se hur det blir...

Red_Chili skrev:
Om det inte blir trassel så blir det cremefärgade till mig

Nja, det är störtomöjligt - de tycker redan nu att jag är skyldig dem att fotografera alla deras j*vla hundar för att de själva inte har någon kamera... :smirk:

Tjadu, jag ska nog undvika att skriva allt för mycket, men det är inte alltid en dans på rosenblad att ha nära kontakt med vissa uppfödare. (Möjligen en barfotadans på hela rosor, med taggiga stjälkar...)

Låter ju inte som att du egentligen gillar denna uppfödare, eller att kontakten är bra :cool:
Och nyfiken som jag är, så undrar jag givetvis varför du ska köpa en valp därifrån då???

Du har helt rätt.

Hade det inte varit för att det är en mycket, mycket speciell hund så hade jag aldrig funderat på att köpa hund därifrån. Tyvärr får kenneln i fråga fram otroligt fina hundar och just den här valpen är... tja, perfekt?

Det är garanterat den första och sista hund jag köper därifrån, även om det är lockande att låta bli lite då och då.

Jag har flyttat 90 mil ifrån min hemstad bara för att kunna ha mamman till valparna hemma hos mig. Jag gör vad som helst för henne och en valp efter henne är något som jag verkligen vill ha. Men tja, jag är nog dum i huvudet ändå.

Det är p.g.a. rasens ursprung ;)
Många kennlar (det här är en av dem) ger alla sina hundar arabiska namn, ofta något som beskriver hunden.

Okay, spännande, det med namnen!

Hoppas du får din drömvalp iaf, och jag tycker inte alls att du är dum i huvudet som vill ha den hunden! Det verkar ju vara en chans på miljonen:)

Bara att hoppas att de inte har några kontakter med buke alls då, för kommer den här attityden fram sitter du nog illa till.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 992
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: TeamLundVer
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 666
Senast: ISABEL
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 223
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10