Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Eftersom det tydligen finns en förvirring så gör jag den här tråden. Troligtvis glömmer jag en hel del, vänligen fyll på, men här är...
2
Svar
26
· Visningar
3 754
Senast: Red_Chili
·
G
Övr. Hund där hunden går in på höger sida, bakom föraren och sen upp på vänster sida.. Hur har ni lärt era hundar det? Kan de båda varianterna...
Svar
19
· Visningar
1 309
Senast: glee
·
L
Övr. Hund Jag hoppas inte att det är så här.. Hon är 8 månader, och pojkvännens brorsas hund är på henne som tusan där nere i det området. Slickar...
2
Svar
22
· Visningar
2 136
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund Den 4/4 sände Oprah ett avsnitt om "puppy mills" och hur hemskt hundarna behandlas där. Finns det möjligtvist någon som vet var man...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: monnizen
·
Övr. Hund så går jag på en camping som finns i närheten av vårat hus. ser att jag får möte av 2 kvinnor som går i bredd. vägen är 2 m bred...
Svar
13
· Visningar
1 193
Senast: Rebecka83
·
Övr. Hund Vår Flipp som vi fick för ett tag sedan är en underbar hund på drygt 2½ år, snäll mot katter och barn. Väldigt glad ihop med tikar men...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 613
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Idag har vi varit oh hälsat på våran valp, åh hon va så söt! :love: :love: Hon är en jack russell 6 veckor. Men jag måste bara få höra...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Donnorna
·
L
Övr. Hund Skriver under anonymt nick för jag vill inte bli igenkänd... Jag är så fruktansvärt ledsen just nu. Min ena hund dödade antagligen...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 948
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Nu är det så att jag har funderat på att skaffa en Saluki och skulle va väldigt rolit om någon kunna berätta om dom:) har läst mycket...
Svar
14
· Visningar
3 060
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 526
Senast: Sol
·
U
Övr. Hund våran lilla hund drar nåt galet mycket i koppel, har testat att stanna så fort hunden drar och vänta tills hunden tar kontakt och då går...
Svar
2
· Visningar
1 020
Övr. Hund Och det var med skräckblandad förtjusning, de utforskade den stora, vida och vita världen... Pigga som attan och...
2
Svar
20
· Visningar
1 667
Övr. Hund Tror lilla fröken är skendräktig, passar iallafall bra i tid efter löpslut. Tecknen är: Bäddar sängen på ett annat sätt än vad...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Sen igår har min 9 månader gamla pinscher haft något tjafs med ögonen. Det rinner och kliar och är lite rött i ögonvrån. Jag ringde till...
Svar
8
· Visningar
5 633
Senast: jappisen
·
E
Övr. Hund Hur kan jag göra för att bäst få min tik att sluta producera mjölk?? Valparna är tillräckligt gamla nu och kan äta egen mat och dricker...
Svar
6
· Visningar
2 523
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Ja, vad ska man tro :confused: Fick ett erbjudande från norge idag om att köpa en 5-årig duktig jakthund. Inga fel på honom öht, men...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Som rubriken säger har hunden börjat skvätta på allt i hemmet! (inte min hund). Han skvätter aldrig så att matte ser, men när hon ska...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Sirocco
·
H
Övr. Hund Jag skulle behöva hjälp med att hitta hunddagis i kalmar trakten. Har några vänner som ev skall köpa hund och de vill då veta om det...
Svar
1
· Visningar
2 336
Senast: indigo95
·
Övr. Hund Hur gör man om man vill räkna ut en foderstat för en hund? Visst det finns vissa rekommandationer på påsar osv. Men för hästar/ ponnyer...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Har för ett par veckor sedan fått hem en valp (som är idag 4½ månad). Hon är jätte go söt och rar på alla sätt, problemet är att hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 718
Senast: Mellvina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka