Bajsar jämnt inne, vad göra?

Sv: Bajsar jämnt inne, vad göra?

Det kan min också. "Kissa" har hon kunnat ett bra tag, och nu har "Bajsa" fastnat i teflonminnet också. Givetvis används det baa när jag vet att hon rimligtvis är nödig, men virrar runt för mkt.

Vetu, jag har precis samma problem med min stora schäfervalp på 7 månader.
Han har pippi på att bajsa i vaktlokaler... Alltid vaktlokaler! :eek:
Och han är snabb den jäkeln!

Spelar liksom inte någon roll om jag varit ute med honom innan, det är på något vis mysigt att bajsa inne. :crazy:

Testade plocka in honom i en annan vaktlokal, där bajsade han också! :eek:

Vetu, jag har precis samma problem med min stora schäfervalp på 7 månader.
Han har pippi på att bajsa i vaktlokaler... Alltid vaktlokaler! :eek:
Och han är snabb den jäkeln!

Spelar liksom inte någon roll om jag varit ute med honom innan, det är på något vis mysigt att bajsa inne. :crazy:

Testade plocka in honom i en annan vaktlokal, där bajsade han också! :eek:

hm.. nu blir jag fundersam... vaktlokal, vad är en vaktlokal?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 469
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 294
Katthälsa Min kisse, sibirisk Kastrerad hane 1,5 år, har aldrig haft problem att åka bil. Haft samma bur sen vi hämtade honom från uppfödaren och...
Svar
8
· Visningar
1 065
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 495
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka