Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tröttnat lite på alla dessa evinnerliga promenader och behöver ett, eller fler, kompletterande motionsformer. Tillsammans med...
2
Svar
36
· Visningar
2 371
Senast: elinkickass
·
F
Övr. Hund Hej alla border collie frälsta, tänkte vi kunde ha en egen tråd å bertätta om våra hundar å vad dom andvänds till mmm Självklart en...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: hasselby
·
E
Övr. Hund Har suttit lite på blocket och kollat.. Blir så ledsen och arg när man ser alla dessa omplaceringshundar. 95% av dom är blandraser...
2
Svar
20
· Visningar
2 005
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Mamma och pappas toypudel Tekla var hos veterinären idag. Hon har haft en knöl på magen, vid en tisse. Vi tänkte att det bara var en...
Svar
3
· Visningar
785
T
Övr. Hund Hej! Vi funderar på att byta foder till våra hundar. Dels pga att vissa av dem inte fungerar 100% på det foder vi använder nu, och även...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Jag är hundvakt åt KisseNovas valp på 4 månader när hon jobbar, och det fungerar kanonbra. Men när Devin är för jobbig så säger Riggo...
Svar
2
· Visningar
1 687
Övr. Hund Usch, nu har Råda fått sin första fästing för året. Vad brukar ni köra för anti-fästingkurer? Vi hade ett halsband från apoteket förra...
2
Svar
28
· Visningar
1 827
M
Övr. Hund Tog med valpen till stallet ikvall. Hon har varit med nagra ganger forut, och da har hon alltid morrat och varit sma-skraj for hastarna...
Svar
1
· Visningar
636
D
Övr. Hund Visste inte hur jag skulle skriva rubriken. Loppan är lite drygt 3 månader nu och de senaste veckorna har hon till och från varit...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Pilot
·
F
Övr. Hund Hur rent av surfat runt lite på Diverse hundsidor och ser allt mer och mer hundar som säljes till sällskap.. Nu undrar jag vad är en...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Flo-Jo
·
I
Övr. Hund Idag så satt jag och busade med min hund på golvet. kastade leksaker pussades kramades ja du vet.. sen bara för skoj skull så låssas...
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Duplica
·
Övr. Hund En bekant till mig har en tik på helfoder. De har kommit överens om ett avtal med uppfödaren men har tyvärr inte fått något...
Svar
13
· Visningar
2 075
Senast: falukorw
·
J
Övr. Hund Hej jag har tagitt över en grandis och nu e det så att han har stora ligg sår på båda arm bågarna i fram . Hur får man bort det?? jag...
Svar
4
· Visningar
1 307
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vilka ringar ska ni ställa i? Själv ska jag till ring 17 på lördagen med mina båda. Mirre ska in som nr 52 och Cassandra som nr 69...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: Kamomilla
·
B
Hundträning Finns det på marknaden ngn form av svett täcke att köpa som man kan sätta på hunden efter träning ? Ngt som transporterar bort fukt och...
2
Svar
27
· Visningar
3 011
Senast: elinkickass
·
Övr. Hund I dag va min hund olydig. Hon har aldrig gjort så här förut. Jag bor bredvid en stor väg 70. Har en bra staket runt tomten. I dag gick...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Vi brukar träna på en fotbollsplan med Cilas. Igår tränade vi med en annan unghund och som avslutning fick de leka... Som vanligt blev...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: corno79
·
Övr. Hund Har det varit idag :bump: :banana: :bump: :banana: Men att man ska behöva skriva en massa svammel, så att inte allt...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: unki
·
W
Övr. Hund En väldigt kär vän till mig ritade upp den här från ett foto på Diesel. Är den inte helt fantastisk? :love:
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Övr. Hund Vilka trick kan era hundar? Eller vad är just deras specialare? Min lilla valp kan pussas :angel: Använda en liten färgburk som...
2
Svar
23
· Visningar
1 588
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka