Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag är väldigt mycket ute och tränar min hund numera, när vädret tillåter. Utanför gården går det så mycket folk så jag kan inte träna...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Först ut lilla Gira Fortsättning följer..
Svar
16
· Visningar
1 188
Senast: Constance
·
Övr. Hund Den här stackars killen blev av med sin valp utanför en affär. http://www.kvp.se/nyheter/1.1102790/hernans-valp-stals-vid-affaren...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 394
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Min hund har helt plötsligt fått en extrem salivproduktion. Ligger han i mitt knä ett tag så är det en nästan 10cm stor blöt fläck...
Svar
2
· Visningar
2 457
Senast: Kira2002
·
Övr. Hund Japp, har ni några förslag? :) Han är positiv och glad överlag, och gillar att göra grejer, men just fot har vi itne fått till. Han...
2
Svar
22
· Visningar
3 491
Senast: YorkWann
·
Hundträning Hur ska vi lyckas få hundkräken att låta igelkottarna vara? Förra året hade vi mest problem med ena unghunden, nu har den andra...
Svar
6
· Visningar
2 155
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund va tycker ni om rasen? Även alaskan å malamuttar kan kommenteras...jag har växt upp med sånna ifs blandraser men ändå...han vi har nu e...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: LillJay
·
Övr. Hund Föräldrarna har nya grannar som då har hundar. Problemet är bara att dem rastar dessa hundar INNE på andras tomter:eek::confused: Dem...
Svar
7
· Visningar
3 520
Senast: LillJay
·
Övr. Hund Har funderat lite på det här med dagmattar/hussar. Vår valp kommer hem om ca en månad och givetvis är det vi själva som ska ha den mesta...
Svar
1
· Visningar
1 248
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Önska oss lycka till med den gamla gentlemannen som fått ett hem hos oss..:D Äntligen husky-yl i huset igen :bump...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: Morsan
·
Z
Övr. Hund Hej Hade en tråd uppe för några månader sen ang hurvida man kunde skaffa hund som rullstolsbunden. Fick sedan ett erbjudande om att ta...
Svar
5
· Visningar
5 039
Senast: zole
·
Övr. Hund Är folk lata, hunden ouppfostrad eller är jag känslig? Jag kämpar varje dag med att lära min hund gå i koppel. vill inte bli...
2
Svar
20
· Visningar
1 736
Senast: escodobe
·
N
Övr. Hund Jag funderar lite på att skaffa hund. Vi har alltid haft hund hemma och jag är uppväxt med hund. Mina föräldrar har en border collie...
2
Svar
29
· Visningar
3 793
Senast: lady_vip
·
H
Övr. Hund Finns det nån lag på hur många hundar man får ha i en lägenhet? Finns det nån lag som säger att hunden ska/måste kissa ute och inte på...
2
Svar
33
· Visningar
3 668
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Har varit valpägare 3veckor nu:love: Idefix är min allra första egna hund som jag åkte och hämtade i Norge. Han är underbar på alla sätt...
2
Svar
24
· Visningar
2 201
Senast: Långnos
·
M
Övr. Hund Som en katt! Min 5-manaders valptik (dvargschnauzer) har en grannkompis, en 1-arig bulldog vid namn Pork Chop. :D Hon ar jatteglad i...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: mardley
·
Ï
Övr. Hund vad säger ni om hund i lägenhet? jag har levt med hund i hela mitt liv, och nu ska jag flytta hemifrån. jag tror inte jag kommer sakna...
Svar
16
· Visningar
1 082
Senast: ïcatanten
·
Z
Övr. Hund Fundrar lite och ville höra med er här vad ni tycker i frågan. sitter sen ett par år tillbaka i rullstol , har tidigare haft hundar men...
2
Svar
22
· Visningar
3 897
Övr. Hund Hej! Just nu är mina favoriter storpudel och DSG. Vilka är de skillnaderna mellan dessa raser? (Förutom det givna: Storlek +päls)...
Svar
8
· Visningar
1 882
Senast: MrsScabtree
·
S
Övr. Hund Wilton går ju på dagis 3 dgr/vecka (ca 8-15) vilket han fö älskar :love:. Men de promenerar ju och busar en hel del så när vi har kommit...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18