Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag fick de 2 jämtvalparna som är kvar hemma (Gira som vi behåller och Attila som flyttar lite senare) varsin tankenöt att knäcka...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Missel
·
Övr. Hund Hur länge och hur ofta ska man hoppa med en hund? Har börjar hoppa lite med hunden jag tar hand om och han verkar tycka det är jättekul...
Svar
9
· Visningar
1 485
Övr. Hund Jag ska ha en canvastavla av min hund, men jag har jättesvårt o välja bland dessa bilder. Vilken tycker ni? Nr 1 Nr 2 Nr 3...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 833
Senast: Missel
·
I
Övr. Hund Jag skriver ett arbete i skolan om hundavel och undrar om ni mycket mer kunniga människor än jag kan hjälp mig. Ordet är fritt!
Svar
8
· Visningar
1 980
Senast: Pigan
·
E
Övr. Hund :)är det någon som håller på med agility?
2 3
Svar
42
· Visningar
2 912
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Hm, man får ju ha hund på motorcykel... Hur är det med moppe?
Svar
8
· Visningar
1 530
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund min underbara Parson hane ^^
Svar
0
· Visningar
143
Senast: crosson
·
Övr. Hund Här kommer en sådan där fånig nybliven hundägare fråga :angel: Uno kan ibland (inte ofta), mest har det hänt när jag ropar på honom...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Nu går vi på kurs, jag och min yngsta hund. Hon är lite stressig av sig och inte så mycket miljötränad som det kanske skulle ha behövts...
2
Svar
29
· Visningar
2 214
Senast: mian1
·
Övr. Hund Vilket avstånd ska man ha mellan portarna/pinnarna i slalombanan i agility, för en hund på 73 cm mankhöjd (en Beauceron)?
Svar
5
· Visningar
6 884
Senast: Kakis
·
F
Övr. Hund I mitt stall finns det ett par stycken hundar, alla utom en är uppfostrade och lyder sina mattar, kommer på inkallning fast...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: ForeignOffice
·
Övr. Hund I påskas var vi på besök hos brorsan. När vi kom dit fick vi veta att en av de tre hundarna, tiken, har kli på örat och därför går med...
2
Svar
23
· Visningar
11 193
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Nu är det klart att jag blir med valp :love:. Jag som nästan gett upp hoppet om att hitta valpen med "det", min valp :) Nu har jag...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Mayalv
·
A
Övr. Hund Hej! Jag är en tjej som håller på att träna och tävla agility med min shetland sheepdog! Men jag kan inte hitta några tävlingar i...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Amanda
·
E
Övr. Hund Jag är inte riktigt hemma på det här med hundar (även om jag älskar djuret och har spenderat en del tid med dessa underbara...
2
Svar
29
· Visningar
2 562
Senast: Långnos
·
S
Övr. Hund Min systers hund har varit dålig ett tag, dricker kopiösa mängder vatten bla. Nu har man tagit en massa blodprov och det man kan se är...
Svar
0
· Visningar
2 148
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Min valp på snart 5 mån har blivit så trotsig. hon är jättelättlärd, men hon har kommit på att man kan morra o bitas. Säger man till...
Svar
3
· Visningar
1 741
Senast: Blandrastik
·
A
Övr. Hund I dag har jag och min svägerska varit och kollat (läs figgat:cool:) på en räddningsträning. Guud vad kul det var!! :D På onsdag så...
Svar
17
· Visningar
1 486
Senast: mango
·
Övr. Hund Saknar mina promenader nu när hunden kommit. Tror ni jag skulle kunna ta med honom (snart 4 månader) om jag bär honom större delen av...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: mian1
·
T
Övr. Hund Om ca en månad får vi hem våran nya newfoundlandsbäbis.:love::) Jag gillar inte riktigt hennes "stamtavlenamn" men har alldeles för...
2
Svar
26
· Visningar
2 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat