Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :) så här ser han ut vår sötishttp://www.pixbox.se/alb763573
Svar
5
· Visningar
836
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Jag har en schäfer/rottweiler på snart 8 år som har börjat blivit stel. jag undrar lite vad ni ger era gamlingar för foder och...
Svar
7
· Visningar
2 442
Övr. Hund Har frågat tidigare om godisväska!!Men har inte hittat ngn som jag tycker är sådär superbra. Behöver en som det får plats MYCKET...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: peace
·
Övr. Hund En forskare uppe vid Hudsons Bay i norra Kanada beredde sig på att förlora sina slädhundar då en isbjörn vandrade upp till hans camp...
2 3
Svar
49
· Visningar
26 003
Övr. Hund Hej. Nu ska jag chocka en och annan... :D Om du var ute efter en mindre aktiv hund och frisk hund, inte har några ambitioner att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 331
Senast: Nizhoni
·
Övr. Hund Min skrutta är ju inte det mest matglada som finns och äta behöver hon. Vill äta först framåt eftermiddagen. Säg att hon ska äta 6 dl...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Bellafjella
·
Övr. Hund Vad sägs om en bukehundträff i Skåne en helg? Var på det här stället i veckan, och där var verkligen jättetrevligt! http://storegard.se
2
Svar
31
· Visningar
1 872
Senast: Duplica
·
Övr. Hund Jag smyger oftast bara runt här på buke utan att göra mycket väsen av mig men nu är det dax. För första gången kommer här några bilder...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: HD
·
D
Övr. Hund på söndag kommer det en som ska "prata" med min hund, tycker att det ska bli spännande och se om hon säger nått som man verkligen kan...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: tottili
·
Övr. Hund I torsdags var det ett sådant underbart vårväder här i Götet, så då packade vi in oss ( jag och Zaga ) i Åke ( bilen ) och körde mot...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Hund Trodde jag vart med om det mesta...men det här tar nog ändå priset, heh Är ute på kvällsprommenad. Kommer gåendes efter en cykelbana...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 232
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Lite vårbilder från dagen. Var uppe tidigt i morse o gick som Figurant åt några skyddshundar i Frövi, tränade bara lydnad själv sen när...
2
Svar
30
· Visningar
2 283
Senast: PIRU
·
Övr. Hund jag var med om en mycket märklig kväll igår. jag var på landet hos en kompis när han får besök av en vän och dennes flickvän. det visade...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: MrsScabtree
·
J
Övr. Hund fått erbjudande om köp av valp.mamman är 50 ovtjarka-50 rottweiller.pappan 75 kavkazskaja ovtjarka-25 schäfer.har någon erfarenhet av...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 867
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Hund Min hund och grannens hund va ute och lekte hela kvällen och halva natten igår :d Dom hade verkligen jättekul, när vi plockade in dom så...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: escodobe
·
T
Övr. Hund Jag har en Schäfer som är nu i dagarna snart blir 13 år gammal men jönsar runt som en 4:a åring , :crazy: men dock börjar han höra och...
Svar
10
· Visningar
15 344
Senast: Tokloke
·
D
Övr. Hund Alla ni som använder helt kedjestryp på era hundar - för guds skull byt halsband!!:( Ni skadar ju era hundar.
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 419
Senast: Grana
·
Övr. Hund aka Dvärgspets. Är det någon som har en sån här inne? Lust att berätta lite om dem? eller bara om rasen allmänt? Jag ska nog bli...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: KungTulle
·
A
Övr. Hund Jag och min sambo har bestämt oss för att ta hand om en lite äldre omplaceringshund, och annonssvaren har haglat..:cry:det skär i...
Svar
4
· Visningar
895
·
Övr. Hund Jag som sällan brukar haka upp mig på resultat kan inte låta bli att tycka det var lite retfullt med mentaldelen för korningen som Rover...
2
Svar
26
· Visningar
1 805
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Tvillingar!?
  • Uppsättning