Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Visst kan man torka det i ugn och ge som godis?? Någon som testat! Hur länge ska man ha det i ugnen? På vilken temp osv...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Det var jag på igår, och jag vill dela med mig av lite tankar. Jag tyckte det var extremt intressant, och hon som visade runt oss (från...
2
Svar
33
· Visningar
3 338
Senast: Lenis
·
E
Övr. Hund Vad har ni här på Hund för hundutbildning? Vilka är instruktörer, domare etc?
2
Svar
25
· Visningar
1 877
Senast: Mayalv
·
C
Övr. Hund Jag var ut oh kikade på blocket några dagar och såg en valp annons som hade en bild på flera valpar som åt ur en typ skål som hade hög...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Jag blev så arg och så skärrad att jag inte ens kunde skälla på grannen som jag ville. Tror att han skämdes lite, men det eviga...
Svar
15
· Visningar
3 295
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli trött. Den ylar riktigt högt och jag tycker synd om den. Jag har med en hund som ylar när den är själv, men jag ordnar...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Min hund äter verkligen allt... Jag fodrar honom givetvis med hundmat, men han hittar gärna själv egna små mellanmål i buskarna när vi...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Hur tycker ni att de här MH testen ser ut? Jag är jätte dålig på att "förstå" dem, så om någon vill förklara lite ungefär hur hunden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 271
Senast: Solis
·
H
Övr. Hund Vi vill gärna ta valpar på våran tik om några år men hur länge kan man vänta, tiken bör ju inte vara för gammal när man tar första kullen?
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Calazirya
·
W
Övr. Hund Har nu bokat tid till veterinären åt min stackars tik. Det började med öronkliande och huvudskakande, så jag rengjorde öronen som jag...
Svar
16
· Visningar
1 861
Senast: Willebillebus
·
Övr. Hund Hur snabb är du? Vet du vad som är på gång när du ser på din hund? Hade en studie i skogen:eek: nu när vi var ute och gick.. Är man...
Svar
1
· Visningar
1 549
Senast: Saybia
·
M
Övr. Hund Satt och googlade på hundfoder och ramlade in på en sida där författarna skriver om bakgrunden till olika beståndsdelar av potentiellt...
Svar
9
· Visningar
1 267
B
Övr. Hund Vi hundägare berättar gärna vad andra gör för fel och vi själva har naturligtvis de bäst fostrade hundarna.. eller? Jag skulle tycka...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 813
Senast: barajag...
·
Övr. Hund En av mina valpar som nu är 7 veckor har blivit magsjuk, har bajsat löst och slemmigt samt kräktes upp maten den åt för en stund sen...
Svar
8
· Visningar
2 674
Senast: Saybia
·
L
Övr. Hund Har en fråga till er bukefalister!Jag är inte emot något hundfoder men pga en kräsen liten dam så har jag börjat göra eget...
Svar
11
· Visningar
2 085
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har bytt foder till vovvsan och är nu uppe i en deciliter blandat med det gamla. Hon har hitills inte visat reaktioner i magen och...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Gjorde en film för två år sedan åt våran uppfödare. Det är hundar från Fjällfarmen. Jag älskar att titta på den, blir så glad o varm om...
Svar
14
· Visningar
1 555
Senast: Tibra
·
Övr. Hund På besök hemma hos mamma efter sista rundan ser det ut så här. 5 olika raser och 5 olika åldrar. :love: Sen kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 037
Senast: smasch
·
Övr. Hund Var i Luleå förra veckan och var då två gånger och tränade på hundklubben. Men hunden kan fasiken inte koncentrera sig öht när det...
Svar
16
· Visningar
1 653
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Kaiser är långt ifrån den fina form han skulle kunna ha. Han har gått ner i vikt igen efter att ha varit lite i rundaste laget, men...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Jozze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros
  • Blöt utebox!