Kan man ha de bättre *massa kort*

Sv: Kan man ha de bättre *massa kort*

Haha jaopps vi har ju det :D. Jo då humör har han allt den gamle.

Devin som är på andra bilden är blandning med amstaff/?? Vi tror på boxer eller rhodesian Ridgeback.

Den stora vovven är en basset hound på 32 kg :D

jättesött :)
Måste fråga, hunden på andra kortet, är det en amstaff? Eller vad är det för ras?
vad är den stora hunden för ras? :love:

Amstaffen är min Devin :love:
Han är köpt som renrasig amstaff, men det finns folk som tror att han är blanding med amstaff + boxer, bullmastiff, pitbull eller rodersian ridgeback.

(Sitter hos min mamma nu en snabb sväng för att pussa på min hund eftersom han ska vara hos min mamma till lördag. Har alldeles för mycket jobb i schemat denna veckan)

helt ot, är du och denver syskon alltså? :angel:
det är förresten bara att hojta till om du vill ut med mig o judas någon gång. :)

japp, Denver är min storasyster och den skyldige till att både jag och mamma hittade bukefalos ;) Pippilotta är våran käre mor, där Devin är när jag jobbar.

jag pmar dig om resten..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 954
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 793
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka