Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vet inte vad min hund har börjat med, men det ser inte roligt ut iaf. Har berättat i nån tidigare tråd att han har haft problem...
2
Svar
27
· Visningar
11 761
Senast: Tititu
·
Övr. Hund Höll på med gamla fotoalbum,såg då mina "gamla" riesen,var tvungen att skanna in dom! 1a bilden är på två kullsyskon f-83,på kortet...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund Knäppt eller hur?!:smirk: Men nu är det så att valpis snart fyller ett år och vi har en liten tjej på 7 år som älskar henne, och...
Svar
16
· Visningar
28 468
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Ja frågan lyder som rubriken:smirk: Har inte kombibil längre, och jag funderar på hur jag ska ordna så Lowa åker bil så säkert som...
2
Svar
31
· Visningar
3 788
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund :D På solbackarna har ju barmarken börjat titta fram och det är ju alltid roligt för småvalpar att utforska alla spännande dofter som...
2
Svar
35
· Visningar
2 408
Senast: Constance
·
Övr. Hund Jag har ett problem i lydnaden med Nemi, det är när vi tränar lydnad. I fotgåendet har hon bra kontakt, och är verkligen med på noterna...
Svar
11
· Visningar
1 078
Övr. Hund Kom med hunden i koppel & skulle lägga ett par brev på lådan.. då står det två taxar uppbundna i brevlådan :crazy: Jaha.. hur gör jag...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: movi
·
A
Övr. Hund Nu är jag lite upprörd. Skulle precis handla på kiosken här vid mig. När jag kom fram var där en tjej med en lös amstaff/pitbull/vad hon...
2
Svar
33
· Visningar
8 189
Senast: scotty
·
Övr. Hund Hittade en sida på nätet där an listade alla bulltyper..Däribland listades english bulldogg och olde english bulldog! Intressant då...
Svar
16
· Visningar
20 742
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Hur vanligt är det att tiken inte är redo för parning förrän sent i löpet? Efter dag 17 och framåt? Har min tik på parning hos en hane...
Svar
9
· Visningar
7 591
Senast: falukorw
·
Övr. Hund måste bara berätta, jag har en tik på foder, på avtalet efter skk står det att överlåtaren har rätt till 2 kullar sen är hunden min. det...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 521
D
Övr. Hund vore jätteskojj om ni kunde lägga ut bilder på er hund och skriva lite om den (eller om ni har fler) Namn: Ålder: Ras: Stam...
2
Svar
33
· Visningar
3 262
Senast: Eufemia
·
J
Övr. Hund Lite konstig rubrik, jag vet. Jag är nyfiken på hur ni som har rottisar försäkrar era vovvar utan att bli helt ruinerade? Jag har mina...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Jeeves
·
F
Övr. Hund Storpudel är en hundras jag fastnat för utan att egentligen veta så mycket om den. Är det någon som kan berätta om den? Hur den är i...
2
Svar
34
· Visningar
4 694
Senast: jappisen
·
B
Övr. Hund Vad krävs det för kunna starta hunddagis? Hur sjutton får hunddagisen det att gå runt? / tacksam för en fundersam anonym.
2
Svar
34
· Visningar
26 301
Senast: Duvan
·
Övr. Hund frågar åt en kompis: Hon har en hund på 6 månader, och den har börjar skälla åt alla hundar, innan var hon i princip jättelugn. Men...
Svar
1
· Visningar
754
Övr. Hund Nu har min hund sovit i 16,5 timme.... tycker ni jag borde väcka honom? Dags för morgonpromenad snart??? :rofl:
2
Svar
20
· Visningar
2 323
Övr. Hund Hej Jag är en stolt ägare till min "lilla" bella som är en blandras tik med en massa energi och nu har jag och min mamma funderat på...
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Min tik som nu är snart 2 år gammal blir helt galen när vi möter andra hundar ute på promenader. I all annan hantering är hon helt...
Svar
11
· Visningar
8 432
Senast: Swannie
·
Övr. Hund På söndag ska jag åka och kolla på valp :love:. Nu ska vi se om de blir en ny liten gris här hemma eller ej *hoppas*. Sen om det bestäms...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Alindra2000
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025