Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderade idag när jag var ute och la ett spår:angel: Egentligen: när man lägger ett blodspår och även drar klöven! Behöver man dra...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Snart dax för min lilla pingla att valpa, är lite mer än en vecka kvar:S.. Men hon är inte JÄTTE tjock.. men tycker hon är svullen i...
2
Svar
31
· Visningar
2 629
Senast: falukorw
·
K
Övr. Hund Spinner vidare på de trådar jag såg på senior och ÄU. :) Vad har ni för tankar och uppfattningar om andra här på hund? Shoot...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 106
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Jag och valpen (4,5 månader) var på kurs igår. Jag blev lite förvånad när det första vi blev uppmanade att göra var att släppa lös alla...
2
Svar
34
· Visningar
2 585
Senast: syrran
·
Övr. Hund Valpen (snart 4 månader) är dålig på att äta. Eller ja, han äter, men extremt sakta, han går som och tar små tuggor då och då. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 283
Senast: pepp
·
M
Övr. Hund Har ni några härliga vårbilder att lägga ut på era små sötingar? Gör det här!(: Jag börjar (: Durin ute i de första...
2
Svar
20
· Visningar
1 382
Senast: liljekonvall
·
S
Övr. Hund Hej! Jag har en liten fundering, hur vet man egentligen att en uppfödare/kennel är bra? Att den är ansluten till SKK är ju självklart...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: syrran
·
R
Övr. Hund Vi håller på och övar på momenten i ettan nu. Det vi för tillfället har problem med är apporten. Jag har försökt att klicka in det (har...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Nu är jag bara nyfiken på hur ni andra ser på saken och vad ni gör i denna situation. Ni har eran hund lös, ni kallar på hunden som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 475
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Jag trodde jag hämtade en afghanvalp för ett tag sedan men jag börjar faktiskt bli tveksam nu. Vad är egentligen detta? Eh...
2
Svar
33
· Visningar
2 320
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Har aldrig under mina 25 år haft en hund som har dåliga höfter,men tiken jag har nu,har det och det visste jag när jag tog över henne...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: movi
·
Övr. Hund Hur sjutton får man till dom här snabba läggandena när hunden i princip slänger sig ner ? Har det med HUR man belönar ? jag är ny på...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 712
Senast: mandaaa_
·
L
Övr. Hund I vissa perioder, det händer kanske 3-4 gånger per år så är min hund extremt oberäknelig. Det är mig som hon lyder mest av familjen då...
Svar
11
· Visningar
906
Senast: Fan of Bill
·
B
Övr. Hund Har sett några mornar att min Malte har väldigt rinnande ögon. Detta försvinner sedan efter att vi varit vakna en stund. Kan på morgonen...
Svar
15
· Visningar
4 353
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Visa hur era vänner har växt, från bebi till större:) Här är min fis! 8 veckor gammal Lite större Ännu större, lite ful...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: FunnyFlyer
·
Övr. Hund Vi ska iväg på utställning för första gången. Första gången både för hund och ägare. Vi har en schiller som nyss fyllt ett år och...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Håller på att skriver ihop en lapp med lite allmänna råd till mina blivande valpköpare. Men det är så svårt att veta att man fått med...
Svar
10
· Visningar
2 180
Senast: Miao
·
Övr. Hund http://www.hundkoket.se/ Jag undrar hur detta fodret är bra dåligt jämförelse med doggy bäst in schow lamm o ris
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Gupello
·
Övr. Hund Igår morse kom det 3 st småttingar. 1 hane och 2 tikar. [/IMG] [/IMG]
Svar
15
· Visningar
847
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag måste bara vara allmänt blåst, eller? det måste väl finnas en hemsida eller dylikt med utställningsdatum? är jag ute och cyklar...
Svar
7
· Visningar
737
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka