Förutfattade meningar om folket på Hund

Sv: Förutfattade meningar om folket på Hund

:D
Skämmigt.

Usch, jag kommer ihåg en gång när jag tränade snabba lägganden med border collien, hade hans favoritleksak: En stenhård boll. Verkligen stenhård, flyger som en projektil genom luften.

Belönade neråt och kastade för allt jag var värd och satte honom rätt mellan ögonen. Stackars vovven skakade på sig och sprang glatt iväg och hämtade bollen. Tur där. :o Det är viktigt med belöningsplacering! :rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Ja, det var riktigt pinsamt. Var förresten Maria jag tränade för då:o

:rofl: Blev han glad över att apportbocken kom flygandes istället för goda saker?
Sådär kan jag också vara ibland - har ofta kastat klickern i pannan på hunden istället för bollen eller godiset bakom den...

LOL! Precis så gjorde jag tidigare i dag :angel:

Escodobe känner jag igen från aoh, så jag blir lite förvånad att hon uppfattas så hård här :) (jag heter jenny & hundarna på det forumet, liksom på agilityforumet tror jag... på klickerforumet heter jag lewellyn iaf )

Jag heter Gilly överallt för enkelhetens skull:D

Gilly

En skrämmande stor okunskap och tjafsiga männinskor som inte har fått rätt uppfostran! Antalet trevliga och kunniga människor på hundforumet verkar betydligt lägre än deras motsatts.

Mahaha jag vet vem du är. :devil:

Ang uppfostran- När tänker du betala tillbaka dina skulder?:devil:

Vi har väntat ett bra tag nu!!!:cool:

Som ny på forumet så har jag inte bildat mig ngn direkt uppfattning än om folket här. Mer än att jag har förstått att en del är högt respekterade för sina kunskaper och erfarenheter medan vissa rör runt i grytan och ses som bråkstakar.
Har även märkt att det finns två läger mellan renras och blandras.. En debatt jag tror att jag ska hålla mig låååååååååångt ifrån. :rofl:

Men jag tycker det verkar vara rätt trevligt här och man kan räkna med att få svar på sina funderingar vare sig det är positivt eller negativt. Inget som blir inlindat i bomul direkt. :p

Jag tänker nog hänga kvar här ett tag till..:bump:

Mrs Scabtree är en väldigt tålmodig person som orkar lägga fram sakliga argument utan att tappa huvudet hur länge som helst ibland. En av dem jag verkligen tar mig tid att läsa inläggen noga av på Buke.

Oj tack så jätte! :):o

hehe, gud vilken rolig tråd!! :D
älska att läsa om folks förutfafttade meningar! :bump:

Phakal är nog runt 25, jag vet att hon har en faraohund, sen vet jag inte om hon har fler, men kanske en till? hon vet mycket om hundar och har en bra sunt förnuft :)

Gnist vet verkligen jättemycket! allt tror jag nästan, hon har ett svar på varje fråga :D

det är en del av mina förutfattade meningar, hehe:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: chimichanga
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Myrten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 455
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10