Förutfattade meningar om folket på Hund

Sv: Förutfattade meningar om folket på Hund

Erkänn nu.. Det är dina riktiga hundar! Du har bara använt photoshop tidigare!

Hur ska man tolka att du inte svarat på om min syn av dig är någorlunda korrekt eller om den är helt galen :confused: :rofl:

En skrämmande stor okunskap och tjafsiga männinskor som inte har fått rätt uppfostran! Antalet trevliga och kunniga människor på hundforumet verkar betydligt lägre än deras motsatts.

Hur ska man tolka att du inte svarat på om min syn av dig är någorlunda korrekt eller om den är helt galen :confused: :rofl:

Jo det mesta stämde du skrev är alltid alert vid träning o rastning. Men mitt kunnande är ganska begränsat.Men det stämmer alltid kängor o hundförarbyxor på mig.
Sen att jag är fast o bestämd men även mjuk med mina hundar.

förmodligen inte :rofl:

Man brukar se PIRU med maffiga hundar och stora sår, så han har nog lite svårt att slingra sig nu!

Sitter tummen mitt i handflatan? Tummen mitt i handen liksom?
Det är max vad jag kan få ut tummen...
FOTON090.jpg

Tänk så det kan bli av ett ormbett. Har det hänt något med musklerna? (Om du inte tar illa upp av att jag frågar)

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: chimichanga
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Myrten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 455
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10