Förutfattade meningar om folket på Hund

Sv: Förutfattade meningar om folket på Hund

GAH :eek: jobbigt! Ser ju ut som din hanflata är för lång lixom :confused: vad var det som gjorde att det blev så?

GAH :eek: jobbigt! Ser ju ut som din hanflata är för lång lixom :confused: vad var det som gjorde att det blev så?

ormens gift.
handflatan är det inge fel på bara att tummuskeln är indragen sen muskeln längst ut mott lillfingret är lite nervproblem därför hänger inte lillfingret in som den ska..

usch, och sånna gosar du med frivilligt? Nog för att jag inte har nått emot ormar, iaf inte dem utan gift ;)

*rotfl* Jag kan inte ens ta direktioner på apellplan utan att ragla runt som en berusad snok. Dessutom är jag så förvirrad att konsekvens är väldigt slumpmässigt. Häromnyss råkade jag kasta apporten in i köket istället för belöningen efter klicket.

Haha, det är inte lätt när det är svårt;)

Men mig då, "vet" ni något om mig?

Gilly

*kl*

Lady Vip är en av mina tystlåtna hjältar. Tjaffsar aldrig, kunnig och lätt att prata med. Jag vet att hon egentligen är yngre än mig men jag kan inte riktigt tro att det är sant. ;)
.

Vad alla hänger upp sig på min ålder :p

Glömde skriva om Skogstrollet som jag ju faktiskt haft lite kontakt med. Vet att hon har haft bekymmer med Billie, men är i mina ögon en ordentlig tjej som gör allt för vovvarna, även om det innefattar att ta svåra beslut.

Ja, de flesta mina förutfattade meningar har redan kommit till tals..

Gilly: jagar mycket vet jag, framförallt gryt. Har någon sorts terrier?! Tror du skrev att du var pensionerad i någon tråd har jag för mig, alltså runt 65.

Vi har haft våra duster men också diskussioner då vi hållit med varandra:)

Tävlar mycket. Håller på mycket med klicker.

Ja, vad ska jag säga mer.. Hjälp mig att fylla på alla!

GatLyktan

En skrämmande stor okunskap och tjafsiga männinskor som inte har fått rätt uppfostran! Antalet trevliga och kunniga människor på hundforumet verkar betydligt lägre än deras motsatts.

Pratar du om dig själv?:smirk:

Jag tycker då det finns många trevliga och flera som är mycket hundkunniga inom olika områden. :love:
Å andra sidan är nog många trötta på tjafts trådar, vilket det brukar bli när folk inte tänker till innan de skriver.. ;)

Kolla denna då nu ska jag chocka hela jäkla buke :rofl:

FOTON135.jpg

:eek: :eek:
Vilken chock :D
Som vanligt har du rätt i det du säger, chocka hela jäkla buke :rofl:

*kl*

Hah, Piru! Du är ju nästan lika fin som din schäfer på den där bilden juh! :P

Gabbi är ett blivande polisämne i min bok. Lugn, sansad, vältränad, lång och öppensinnad. Jag gillar att läsa om hennes Råda eftersom hon påminner lite om min förra hund, känner igen en del av problematiken och tycker att Gabbi verkar lösa det mycket snyggt.

Åh, tack så mycket. Nu blev jag glad. Huruvida allt smicker stämmer är väl jag fel person att berätta om, men polis vill jag bli, och jag är rätt lång och hyfsat vältränad. Rådi påminner onekligen om Billie och jag har haft stor behållning av att läsa om B också.

:D
Skämmigt.

Usch, jag kommer ihåg en gång när jag tränade snabba lägganden med border collien, hade hans favoritleksak: En stenhård boll. Verkligen stenhård, flyger som en projektil genom luften.

Belönade neråt och kastade för allt jag var värd och satte honom rätt mellan ögonen. Stackars vovven skakade på sig och sprang glatt iväg och hämtade bollen. Tur där. :o Det är viktigt med belöningsplacering! :rofl:

Åh, tack så mycket. Nu blev jag glad. Huruvida allt smicker stämmer är väl jag fel person att berätta om, men polis vill jag bli, och jag är rätt lång och hyfsat vältränad. Rådi påminner onekligen om Billie och jag har haft stor behållning av att läsa om B också.

Smicker och smicker... ;)

Roligt dock att i en annan liknande tråd var det många som trodde att jag såg ut ungefär som du.
Blond med långt hår, lång och "redig". Väldigt många blev chockade (!) när jag berättade jag är en kort och knubbig brunett med glasögon. :D

Väldigt många blev chockade (!) när jag berättade jag är en kort och knubbig brunett med glasögon. :D

Ja nu chockade du mig med!:eek:

Jag står fast vid att du ser ut såsom jag alltid har föreställt mig, nämligen; Blond med långt hår, lång och "redig".:angel::D

:rofl::rofl: Näe, banne mig alltså! Jag vägrar tro det.
Men tur för dig att det där trollet är sött då.:p

Nä. Jag ser ut ungefär som min avatar. Plus glasögon, minus svans. :rofl:

Det var inte så förvånande för mig. Ja, inte att du ser ut som ett troll, vill säga, men eftersom du har en kort, redig, brunhårig avatar så har jag tänkt mig dig så snarare än blond amazon.

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: chimichanga
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Myrten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 455
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10