Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Har en blandras vid namn Didrik. Letade efter en cykelkorg eftersom jag själv älskar att cykla. Alla var för små. Fick en lysande idé...
Svar
2
· Visningar
2 010
Senast: Didrik07
·
Övr. Hund Jag menade givetvis Fästing utan R i rubriken :smirk: (går det inte att editera rubriker?) En återkommande fråga varje år. Vad...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: Missel
·
Övr. Hund Jag låg i mina egna tankar i badkaret såhär på söndagseftermiddan och kom att tänka på det här med hundintresse.Att vissa människor inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 437
Senast: Toya
·
Övr. Hund Hej på er bukefalister! Jag sitter hemma i min lägenhet, skyddad men ändå beredd på att se ett gäng arga bukare med facklor...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 924
Senast: MinIan
·
Övr. Hund En gammal tant på typ 70 år eller nåt som kom och gick med en amstaff. Hunden verkade väldigt lugn och väluppfostrad. Tanten såg så...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: movi
·
P
Hundträning Med risk för att bli halsuggen så skriver jag denna tråd. Men då får det väl vara så :p. Jag skulle så gärna vilja gå på lydnad med...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Phakal
·
A
Svar
1
· Visningar
684
Senast: alltid
·
G
Övr. Hund Hallå! Har planerat att köpa hund om något år. Jag som inte har jätte stor hundvana och inte jätte liten heller. ( Första egna hund )...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Gungflickan
·
Övr. Hund Sambon har nyss bokat in en kurs för mig hos en väldigt duktig tränare på lördag. Jätte kul, verkligen. Förutom att jag alltid blir så...
2
Svar
29
· Visningar
1 579
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Arne får va glad! Veterinären återkom nyss, och det är inget att göra i dagsläget.... Vi får ta ställning till om vi vill fortsätta med...
2
Svar
21
· Visningar
2 011
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Är det egentligen nån mening med att ställa in damsugaren? Eller ska man helt enkelt skita i att ta fram den? Låta drivorna av sand...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Basilika
·
S
Övr. Hund Jag undrar lite hur många det finns som har hundar över 10 år. Själv så har jag en tik som blir 15 år i augusti och är mig så kär.:love...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 869
Senast: search
·
Övr. Hund Skulle vilja ha lite hjälp med detta! Det är så att jag har en hund på 2½år och sedan en valp på bara 5½månad hemma. Båda är tikar...
Svar
5
· Visningar
4 854
Övr. Hund denna lilla tik är räddad från "The Pound" på Irland. Vad tror ni hon är för ras/raser? Nått spanielliknande är det ju iaf. Ca 45cm...
2
Svar
34
· Visningar
3 237
Senast: TheHunted
·
P
Övr. Hund Jodå, visst blidde det valp, eller ja, en bokad sådan för hon är inte så gammal än. En liten Tea flyttar hit om en sådär 5 veckor.
Svar
17
· Visningar
1 074
Senast: startpompe
·
I
Övr. Hund Ska till veterinären nu snart för ettårs-vaccinationen. Jag vill även ögonlysa och patella-undersöka min hund någon gång. Ska jag göra...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: Lilahnee
·
I
Övr. Hund Vad är det för skillnad på "Nobivac DHPPi" och "Intervet DHPPi2"? Har försökt hitta det men det kanske inte skiljer särskilt mycket...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Instant
·
S
Övr. Hund Jag får ont i fingrarna av att rycka Wiltons päls. Tänkte då köpa såna smidiga "trimkondomer". Då är dessa självklart slut - fel i...
2
Svar
33
· Visningar
2 315
Senast: smulan87
·
Övr. Hund Har just anmält mig och Gandalf till vallningsläger i sommar! Det ska bli så roligt! Har varit intresserad av vallning i flera år och...
Svar
8
· Visningar
1 055
S
Övr. Hund Jag har skaffat min en omplaserings hund på 1½år. Omplaserades pga tidsbrist. Har nu anmält oss till en allmänlydnads kurs. Han är...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Superbiddi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka