Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Är det någon som har australian shepheard? jag är inne och kollar på rasen. Hur är det att ha och träna med en aussie?
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Påhittat hundnamn ? Är det som pitbull, amstaff, eng.staff ? har sett annonser med rednose, och även sett att folk både gillar och...
Svar
5
· Visningar
2 656
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Hej hopp! Vi har nu bestämt oss för en till grandis, en liten gul kille som är halvbror med våran som vi redan har. Saken är den att...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ska åka Örebro-GBG nästa torsdag, Eventuellt med tåg om inte bilen är fixad. Har två relativt stora hundar. Har åkt tåg med en innan...
Svar
16
· Visningar
1 566
Senast: YorkWann
·
K
Övr. Hund Hej, det är så att jag skulle vilja ha lite tips.. SERIÖSA tips. Har en schäfer hane på 7 månader, som alltid varit så otroligt mjuk...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jaha, så lagade man lite mat och sen upptäcker syrran att chokladen i skålen på borde e slut. Hunden slickar sig om munnen o jag blir...
Svar
19
· Visningar
2 173
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Ja, ni som varit här ett tag vet att jag har en dvärgpinscher, numera tre år, och kastrerad. Är jättenöjd med mitt rasval, men om det...
2
Svar
38
· Visningar
3 238
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Bullterriertiken på 6 månader har börjat bete sig lite annorlunda senaste veckorna. Hon trotsar mer än vanligt och slickar sig mellan...
Svar
9
· Visningar
1 889
Senast: ljusslinga
·
Övr. Hund Jag fick just inbetalningskort till SKK (?) Varför ska man vara medlem där? Man får tidningen hundsport, thats it eller? Har det med...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 546
Senast: Javan
·
Övr. Hund Detta är tråden för alla Nybro bor med hund, vill ni ses och rasta hundarna tillsammans med andra hundar/människor? Min och min...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: FunnyFlyer
·
K
Övr. Hund Mina hundar är snart 1 år, vilket gör att dom inte längre är valpar... Dom första månaderna som vi hade dom gjorde dom totalt kaos i vår...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 632
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på en pitbull och en sk "bull terrier" är det samma ras?? Vilka skillnader är det mellan bullterriern och am...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 614
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har precis anmält mig till en viltspårkurs i sommar med min lilla skrutt. Alla jag nämnt det för har sett ut så här :rofl: Någon...
Svar
10
· Visningar
1 027
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ville bara dela med mig av mitt vårvinternöje: Någon fler som linkör med sin(a) hundar?
Svar
9
· Visningar
3 063
Övr. Hund Är det någon som vill dela med sej av lite recept på mat som man lagar själv till hund med dåliga levervärden? Då den färdiga maten...
Svar
14
· Visningar
15 490
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Hund 19/3 Tog jag bort min bäste vän sen 13 år tillbaka:cry: Var med när hon föddes så man kan säga att vi har hängt i hop sen första börja...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Nenneh
·
Övr. Hund Jagar i flock? http://video.google.com/videoplay?docid=-4486719448584820205 :D Pigga och aktiva eller vad??
Svar
9
· Visningar
841
Senast: soma
·
B
Övr. Hund Som frågan lyder.. Har ni med eran hund på jobbet? Berätta gärna hur det fungerar och vad era arbetskamrater tycker om det. Mina 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 061
Övr. Hund För att inte tråka ut er med hela långa historien drar jag en kort version. Har en renrasig tik på 2 år som för ca 8 månader sedan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 203
Senast: Smuldaisy
·
J
Övr. Hund Fick den efterlängtade snön igår! Passade på o ta bilder på hunden då, dock blev det bara två bra bilder:P http:// Står konstigt...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: jennie_havanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka