Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag när vi ska åka in till Borås ser vi att trafiken stoppas upp och går väldigt långsamt. Det såg allmänt underligt ut och vi undrade...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: peace
·
Hundträning Peppad av esco's tråd om högintensiv träning vill jag delge er några dygn ur vårt liv. (Bakgrund, Rådi är tio månader och har just...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Hej! Fick idag höra att det ska finnas tandstensskrapor för hundar så man själv kan ta bort tandstenen. Var kan man införskaffa...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Grana
·
Övr. Hund Håller på att byta foder till vovvsan då hon inte funkar klockrent på Orijen. Har kollat på James WB Lamm och ris och Standart Mild...
Svar
8
· Visningar
3 190
Senast: Rose
·
M
Övr. Hund Ok, sitter i tankarna med att skaffa en promenadsele till hunden. Jag har en sele nu men som är lite misspassande. Det jag söker är en...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Superbiddi
·
E
Övr. Hund Min tik födde valpar för snart 4 veckor sedan och sedan dess så har hon blivit konstig. Hon producerade tydligen inte tillräckligt med...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: Ella89
·
Övr. Hund Har en chihuahua på snart 9mån, som dom senaste dagarna "juckat" på våran stora hund labrador/pitbull hane. Den större hunden säger till...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: unki
·
Övr. Hund Jag har inte läst dem själv, men förstod igår på BK att man inte fick ha hunden i bur hemma tex utan det var enbart vid...
Svar
7
· Visningar
752
D
Övr. Hund Hej alla! Nu vill jag ännu en gång ha råd från alla kloka bukare! Sähår är det... Jag har en hanvalp på 10 månader som har...
Svar
4
· Visningar
1 111
Senast: DuploBit
·
L
Övr. Hund Hej Är det någon som har lite tips hur jag tränar passivitetsträning? Min lilla tik på ett år vill ständigt leka och busa och om man...
Svar
8
· Visningar
1 119
G
Övr. Hund Är det någon som har en sådan hund själv? Jag har blivit :love: för den rasen! Berätta allt om hur den rasen är!
Svar
2
· Visningar
770
Övr. Hund Jag skaffade ju en ny liten valp, och jag är sjukt tacksam att inte du tog den *Gotlandsrusset* Jag kände ju uppfödaren sedan...
2
Svar
22
· Visningar
2 069
Övr. Hund Har en hund född 1996. Han har kämpat i drygt tre år mot SLO (klolosssningssjukdom) och sköldkörtelproblem. Medicinerar ständigt med...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 756
Senast: Grana
·
J
Övr. Hund :love: Fick återigen mina förhoppningar på rasen rottweiler bekräftade. Vi var hos vetten i går och satt i väntrummet när det droppade...
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Hej! Jag står i valet och kvalet mellan de två fodersorterna. Min hund är en Boxer på 1 år. Har varit känslig i magen som valp och är...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: towe
·
Övr. Hund Jag har en bullterrier hane på två år som Kissar inne så fort man lämnar honom hemma ensam i mer än 10 minuter..:( Någon som har haft...
2
Svar
29
· Visningar
17 107
Senast: Trani
·
T
Övr. Hund När jag kom upp från tvättstugan hörde jag att min tiomånaders collievalp ylade. (visserligen ganska tyst, men ändå) Det kom som en...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Idag ringde en granne på hos mig och bad mig om hjälp. Hennes fd. sambo har fött upp ett antal blandraskullar - schäfer/rottweiler - typ...
2
Svar
25
· Visningar
2 140
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Kan man fråga sig... Var i förra veckan ute med mina 2 hanhundar (kopplade i flexikoppel). Det var kolmörkt. Nör vi går förbi ett hus...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: Fan of Bill
·
N
Övr. Hund I sommarstugan har vi en löplina för hunden. Skitskönt för både oss o hunden att han kan å där när man är där ute. Dock tycker jag...
Svar
15
· Visningar
1 438
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka