Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Tänkte bara höra med er som vet; hur stort halsband tror ni skulle passa en bullevalp? Och hur stor bädd bör en bulle ha som...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund ...Var på hundkurs igen, och har haft båda med mig tidigare. Denna gången hade jag bara med min hane som jag faktiskt går kursen med...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur gör ni när tiken löper?! Vart har niu hanen? Och hur orolig måste man vara? Min hane bryr sig inte öht om tiken... men endå...
2
Svar
36
· Visningar
2 642
Senast: scotty
·
B
Övr. Hund Med risk för att bli påhoppad i stil med "du skulle ha tänkt efter innan" gör jag detta inlägg. Vi skaffade en Golden för 7månader...
Svar
10
· Visningar
3 367
K
Övr. Hund Skulle ni kunna tänka er en valp ur en kull där mammatiken har ett syskon med C-höfter och ett syskon med lindriga pålagringar på...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: villi
·
Övr. Hund Jag tror att det är fler än jag vars hundar har börjat släppa rejält på vinterskruden. Har förut gett en skvätt vetegroddsolja i...
Svar
4
· Visningar
936
N
Övr. Hund vart kan jag hitta detta nånstans, till hund! någon som vet, är väldigt tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Gnist
·
Övr. Hund 12 1/2 år har denna vackra varelse, full med liv och glädje lyst upp vår tillvaro. Han är vacker, klok och han har aldrig ens försökt...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Juzzzen
·
Övr. Hund Jag blir lite nyfiken på hur många här inne som har blandras som faktiskt har hälsokollat dem för de sjukdommar som är vanliga i just de...
2
Svar
30
· Visningar
1 818
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Ngn som har en o vill berätta lite, gärna bilder :) Träffade på ett par idag, helt underbara hundar :love: jag blev helt frälst o min...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Tires
·
Övr. Hund Det är enkät frågan i Hund-Sport special nr 1/08 som kom i dag. Och ja vad tycker ni gör det?
Svar
4
· Visningar
874
Övr. Hund Jag har en kamelont till valp, först när snön låg på marken så kunde han inte alls gå framåt och nu när det är barmark så drar han...
2
Svar
22
· Visningar
1 935
Senast: soma
·
Övr. Hund Har funderat över detta en del, man hör ju med jämna mellanrum att små-hundar försvinner av att rovfåglar tar dem, och det är tydligen...
Svar
17
· Visningar
4 556
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Fötur så vet jag att det fanns en jättestor hundutställning/mässa i stockholmstrakten på våren. Kommer den att gå av stapeln även denna...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: Gilly
·
Övr. Hund .....en yngre Bassethane , men uppfödaren tycker att jag skall skaffa en tik, för hon är rädd att det blir slagsmål om jag har två...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: pippilotta
·
E
Övr. Hund Hejhej! Jag har en 9 mån amstafftik som slutade löpa för en månadsedan. hennes första löp.... nu är hennes "bröst" väldigt svullna...
Svar
2
· Visningar
2 476
Senast: ellioth
·
Övr. Hund Nu vill jag ju veta vad ni får för roliga kommentarer av okunnigt folk som tror att dom kan bäst. *Jag fick höra av en killbekant att...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 954
Senast: KisseNova
·
Hundträning Och risk för förhöjt blodtryck är resultatet av dagens hundträning. För matte alltså. Här är receptet som är ungefär lika effektivt som...
Svar
12
· Visningar
992
Senast: hasselby
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=2xna_usg_zw Haha men titta, gud vilken söt finsk lappis :D O tjejen som pratar, vilken härlig dialekt...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Svalan
·
O
Övr. Hund Jag har en gammal klippmaskin som nu verkar sjunga på sista versen. :crazy: Dags att köpa ny alltså men vad ska man köpa? Jag har en...
Svar
5
· Visningar
2 193
Senast: mardley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka