Föräldrarpenningtillägg

Fibusen

Trådstartare
Anställd inom kommunen, har försökt se hur länge jag får dessa extra 10%, men hittar verkligen NOLL info om det? Någon mer kommunanställd som vet? 😅

Anställd inom kommunen, har försökt se hur länge jag får dessa extra 10%, men hittar verkligen NOLL info om det? Någon mer kommunanställd som vet? 😅

Det är olika från kommun till kommun :) nu är det ett tag sedan jag jobbade för en kommun, men har sett från 120-240 dagar, och endast på de dagar du tar med högre ersättning, inte på lägstanivådagarna. Kontakta HR/löneservice och fråga!

Liknande trådar

Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 047
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem...
2
Svar
22
· Visningar
883
Senast: BusBarro
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
4
· Visningar
291
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka