Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag brukar titta över/klippa klorna på min hund ca 1 gång i veckan(iallafall varannan).Inga problem med klippningen men hur fasiken ser...
2
Svar
29
· Visningar
7 802
Senast: movi
·
Övr. Hund Nu var det ungefär ett halvår sen vi va o tog bort tandsten på Arne, och efter det har han varit så kass på att tugga på ben! Han tuggar...
Svar
13
· Visningar
1 360
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Det som inte fick hända har hänt, jag reagerar på Devins päls under långvarig kontakt :mad: :cry: Jag får precis samma symptom som...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Miiip
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id19345016.html http://www.pixbox.se/alb_show_id751800_page0.html Så här härligt hade vi det på vår...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 045
Senast: Missel
·
C
Övr. Hund Jisses! :eek: Kanske ska lära våran passhund detta?! :rofl:
Svar
4
· Visningar
818
Senast: mardley
·
Övr. Hund Hur ställer ni er till att "hjälpa" till om det t.ex kommer fram ngn ni inte känner som frågar om ni vill hjälpa till att träna...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Jisses... De tyckte det här med att stå still på ett bord var bara blaha blaha :angel: Öronen pekar åt alla håll på en del och jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 532
Senast: villi
·
Övr. Hund Hur är de i sättet? Lättlärda osv?
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Duvan
·
Övr. Hund I morgon blir våra valpar fyra veckor. Dom är hur runda o fina som helst men det är ju dags att börja äta annat än från mamma! Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: Ploppi
·
Övr. Hund En uppfödarkollega har en tik vars vatten gick igårkväll vid halv nio. I början var hon orolig och bäddade och krystade lite. Men sen...
Svar
5
· Visningar
7 634
Senast: Tie
·
Övr. Hund Idag var vi lite lata på morgonen så det blev bara en kiss och bajsrunda på 10 minuter, sedan med på jobbet 8-13. 13-13.30...
Svar
9
· Visningar
926
Övr. Hund Hur kommer ni att lösa det för era hundar? Ska ju bli lag,eller om det var lagförslag, på att dom måste rastas var 6e timme..From maj...
2
Svar
22
· Visningar
2 047
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Nu är det snart dax att hämta hem vår nya flockmedlem:) Efter att ha väntat i veckor! Men nu på fredag bär det i väg de långa 80milen...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Jodi
·
Övr. Hund Helt sjukt. Jag fick ett mail idag där det stog att jag blivit antagen till en betald hundinstruktör utbildning. Du blir garanterad jobb...
2
Svar
35
· Visningar
4 556
Övr. Hund Varit ute i solen och tagit kort på våran underbara (adhd) dobermann Blev några fina kort med en kass kamera :) husse och hund...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: smasch
·
P
Övr. Hund Funderar på att skaffa dag-matte till grabbarna ett par dagar i veckan, då vi inte får ihopa tiden med jobb och hundar... Det rör sig om...
Svar
4
· Visningar
686
Övr. Hund Jag har en Grandis tik som är dräktig. idags läget äter hon RC foder speciellt till GD-s, men vill byta till ett annat lite mer...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 885
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Måste bara visa denna härliga bild jag tog på två av våra hundar idag :love...
2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: soma
·
Övr. Hund Min kompis, som vi kan kalla X, har ett litet problem i form av en stor bångstyrig glad-i-livet schäfer. I somras köpte han en...
Svar
6
· Visningar
4 050
Senast: Kyrck
·
Övr. Hund Jag har en Bullterrier hane på två år som tidigar varit vanvårdat, och han har lite "attityds problem" Jag har haft Daddy i 9-10...
2
Svar
31
· Visningar
2 652
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka