Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
På hundar med svarta klor, klipper man tills det ser ut som om man bitit av udden av en laktitsbåt.
Någon som förstår vad jag menar.
Är jätte enkelt att se ibra ljus, svartare runt om och blir annan svart i mitten av klon när det är dax att sluta klippa.
såg nu att huveröds inte hade just den modellen på sin hemsida.. http://195.149.144.149/images/52/5208331686.jpg men det är klotången som är till vänster på bilden.. den med den blåa kartongen
har faktiskt en sån och använde den när han var liten. nu är den i min salong till människo naglar men använder den aldrig...kanske ska ta hem den igen!
min uppfödare använde en sån och tyckte det var bra.
men man måste väl kunna fila för långt med en sån också?
min är av samma märke och modell, men kanske en annan storlek.. det vet jag faktiskt inte..Enda hag vet är att min är för stora raser och det är inga som helst problem att klippa malinoisklor med den
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.