Nya lagen..

Sv: Nya lagen..

Jag kommer bli lagbrytare vid enstaka tillfällen. Utslaget på tex en månad är han inte ensam mycket, och jag försöker ha 6 timmar som regel men ibland blir det lite längre. Händer det nån gång ibland är det nog ingen större fara jämfört med att lämna hunden ensam 5 timmar och 59 minuter 5 dar i veckan.

Min hund går redan ut så ofta. Dessutom tror jag det ska vara lättare att ta dem som inte sköter sig, och det verkar ju du göra.

Ja jag kommer väl inte klara mig antar jag.
Känns sådär att behöva ställa klockan och gå upp under natten. Hunden lär också för den delen anse att det är djurplågeri om jag går och väcker henne mitt i natten för det är dags att gå ut och kissa. Släpa ut en hund känns sådär.
Under dagtid gäller lagen.

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 375
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Det är lite kaos och katastrof här, för att uttrycka det milt. Jag har ju innan varit synnerligen priveligerad med hundvakt, så vovve...
2
Svar
21
· Visningar
5 071
Senast: Hyacinth
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 999
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka