Jag kom in på utbildningen!!!!

Sv: Jag kom in på utbildningen!!!!

Vi kan börja träna tillsammans, det är då mycket skojigare när man har någon att träna med :)

Jaa! Det tycker jag verkligen! Jag är något förslappad för tillfället! Man tappar suget lite nu när jag o sambon gått isär osv.
Och den stora hunden är inne en "nejdåjagärinteallskastrerad" period.
När flyttar du?:D

Till sommaren är det tänkt, men det beror helt på om jag hittar en lgh ( eller om jag kanske ska bli sambo igen )

Till sommaren är det tänkt, men det beror helt på om jag hittar en lgh ( eller om jag kanske ska bli sambo igen )

Aha I see. How nice;)
Jag planerar en flytt jag med. Jag tänkte hitta något billigare nu när jag bor själv. Men stannar dock i Gbg-området!

d035.gif

Jag vill faktiskt också träffa DIG och dina otroligt charmiga vovvar, jag ska ju uppåt i landet fram över ( Vilhelmina ) :D

vilhelmina! Vad ska du göra där? Jag bor själv i lycksele, 10 mil i från vilhelmina, har varit där ex antal gånger :)

Min Bror (+ familj ) bor där from denna säsong, så jag ska hälsa på + njuta lite av fjällets vyer från skotern tror jag

... Dom har återvänt till Villis från Åre ..

Ingen i Borås området då som känner lite för att träna tillsammans ? :angel:

:rofl: åh men jesus christus vilken gammal tråd du hittat på..

Tänkte först att Jessan glömt och berätta något för mig, men det var från tiden innan vi lärt känna varandra

:rofl::rofl:

oppps...tänkte att vi hade 2007 nu:eek:
Klockan går men huvudet står still.....
Men vet du var det var någonstans.

Raderat!!!
Såg precis att det var en gammal tråd!

Grattis!! :bump: Var någonstans är utbildningen?

edit: Haha, tänkte väl att jag hade hört om den där utbildningen innan ;)

Senast ändrad:

Tror jag också sökte till den utbildningen men tyckte den var alldeles för dyr.Sen pratade jag med han där jag jobbade innan oxå för han hade varit det och han tyckte inte det var värdt det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka