Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fy, vad tiden gått fort det var ju inte länge sen hon kom till oss. 1 år
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Äntligen ska vi bli hundägare efter över ett års funderande. Jag är helt chockad att sambon sa ja :eek: Vi kikade in den lilal...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: Kazaam
·
D
Övr. Hund Igår kom lilla Loppan hem, efter 1½ timmes bilfärd från Hässleholm. En liten blandrastik på nio veckor och alldeles bedårande! :love...
2
Svar
30
· Visningar
2 326
Senast: Duplica
·
B
Övr. Hund Hej ! finns det någon som kan berätta lite om Chart polski , jag är nyfiken på dom ,läste någonstans att dom inte är som andra...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: beauceron
·
Övr. Hund Få förmiddagen var jag och Uno ute på en skidtur på isen i vårsolen. Första gången han var med på skidtur, har varit med någr gånger...
Svar
8
· Visningar
787
Senast: LakritsZ
·
W
Övr. Hund Den 22/3 på påskafton åkte vi in akut med vår älskade vovva. Hon var så trött så hon kunde inte resa sig, och buken var spänd. På...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: smasch
·
W
Övr. Hund Min hund gick bort under påskafton, då hade jag haft henne i 11 och 1/2 långa år... Jag gjorde en liten film till hennes minne, vissa...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Mayalv
·
J
Övr. Hund Jag har en labbe blandras på 5 år,en hane. Vid möte med andra han hundar,spänner han upp sig men är aldrig dum. Flera gånger vid möte...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Dentaku
·
H
Övr. Hund Våfflan har ett litet "gryn" bredvid ena bröstvårtan,ungefär 2mm, det verkar inte sitta fast ,hon har inte ont och besväras inte av det...
Svar
15
· Visningar
3 137
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Vi har arbetat pa med ensamhetstraningen med min 4,5 manaders dvargschnauzervalp nu ett bra tag. Gar utanfor dorren, vantar tills hon...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: mardley
·
M
Övr. Hund Hjälp nu är det tydligen dags igen. Detta jäkla lilla otäcka kryp. Hittade en som satt på hunden i förrgår och idag hittade jag en...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: Missel
·
J
Övr. Hund jag har två st hundar, mor och dotter. tog mamman på foder för massa år sedan och när hon fick sin sista kull (hon har fått tre kullar)...
Svar
13
· Visningar
1 205
Senast: escodobe
·
Y
Övr. Hund Hur vänjer man en stadshund att vara med/runt hästar? Hunden är en mkt pigg och livlig mellanpudel som gärna hoppar runt, ägaren vill...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Trani
·
Övr. Hund När blir en hund utställningschampion? Hur många cert ska man ta först? Jag har sökt på skk, men blir inte så mycket klokare. Min...
Svar
13
· Visningar
6 650
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej hej. Har en staffetik på 11 månader som jag ska börja tävla lydnad med. Problemet är då apporten. Hon kan ordet Apport, hon bär...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 862
S
Övr. Hund Letade på skk men där står det att det inte finns någon lokal klubb i Uppsala. Jag vet dock att det ligger en mot Gottsunda men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 855
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hur många har sett den ? Vad tycks...för/nackdelar ? På tv4+ med Cesar Millan. Tyvärr har jag glömt villken dag det brukar gå på...
2
Svar
34
· Visningar
9 843
Senast: modig tabac
·
L
Övr. Hund Som rubriken lyder,vad är skonsammast att ha på en halvlånghårig hund i halsbandsväg?Som det är nu är pälsen hur ful som helst.Har...
Svar
17
· Visningar
5 814
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Äntligen är min underbara whippetbebis MIRA hemma!!! :love: Hon är den mest bedårande lilla varelse man kan tänka sig, och jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
S
Övr. Hund är det någon som provat det? Wilton äter Eukanuba och det funkar bra... men man blir ju lite nyfiken när det kommer ett...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Blueeyes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka