Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För det kräver att man kommer till en kravfas därt man kräver av hunden även under störning att hundens sinnensstämmning inte får ändras.
Jag skrev dock "underhund" med lite skämtsam ton ( dock utan smileys ), just för att Nikkis själv beskriver sin hund som en "underhund".
Ska man alltså på fullaste allvar lägga ner massa tid på att lära hunden olika moment som man sedan behöver tvinga den att utföra? Det låter helt galet i mina öron. Varför ska hunden behöva tycka att det är trist och bara utföra momenten för att husse eller matte "tar han" annars? Hm.
Jag tycker att du är klok som en bok!
.
Varska hunden tycka det är tråkigt?
Jääkäri börjar jag med en rejäl kravfas ¨på nu o han har inte gått ner sig det minsta lika glad ändå o bara vill mer men han svävar inte i det blå längre utan jäkligt fokuserad på sina arbets uppgifter han får. Tror folk missuppfattar kravfas det är ju inte meningen att man ska trycka hunden socialt för det. För då får man däremot en hund som tycker saker o ting är tråkigt o allt blir långsamt.
För mig är det mer:
DU SKA APPORTERA FÖR ATT DU KAN DET OCH VILL DET OCH DU VILL DET FÖR ATT JAG VILL ATT DU SKA!